Élménybeszámoló - Osztálykirándulás

Sziasztok!

Gimnazista életünk utolsó osztálykirándulásáról tértünk haza Pécsből Sunnyval nemrég, mely nyújtott hideget és meleget is egyben. Bár a hangulatom olyan vonalat írt le akár a tőzsdeindex, azért nem volt olyan rossz ez a kirándulás. Főleg mivel Pécs városa gyönyörű

Hosszú három órás vonatút alatt leérkeztünk, mialatt nevettünk és Üvegtigrist néztünk. Majd pedig a vonatállomástól egy fárasztó és majdnem fél órás gyaloglás következett -cuccokkal- , mert jegyet venni a buszra túl nagy luxus.

A szobánk :)

Kellett egy közös képet lőni Azu-nyannal :)

Majd nyomban indulhattunk is befelé a centrumba -természetesen ekkor már igénybe vettük a buszt..-, ugyanis 3 órára pezsgőgyár látogatásra voltunk hivatalosak, ahol egy pohárnyi pezsgővel nyithattunk a ,,túrát".

Én alapvetően sem vagyok pezsgő párti -kivéve a lila Törley, mert az nagyon finom-, viszont amit itt kaptunk, hát... Nagyon száraz és keserű volt, szóval az én tetszésemet nem nyerte el. A kóstolás után következett a körbevezetés, lefelé haladtunk a pincerendszerben (bár az idegenvezető szerint rencer xD) és viszonylag érdekes történetet hallgattunk a pezsgőgyártásról.

Szellem hatás és lépcső, a fényképezőm teljesen meghülyült a sötétben

Ezután kaptunk egy négy órás szabadidőt, mellyel együtt egy kisebb hangulatzuhanás kezdődött. Bár Pécset ekkor még nem tudtuk annyira körbejárni, mivel mire belekezdtünk volna az ebédet helyettesítő vacsora után, már sötét volt. Így egyik barátnőnkkel együtt leültünk a téren, és hallgattuk a fesztivál fellépőit -melyet mázlinkra ekkor rendeztek. Végül a négy óra elrepült és indultunk vissza a szállásra.

A szálláson aztán általános diákélet vette kezdetét, nem részletezném túlzottan, szerintem el lehet képzelni :) Talán a legviccesebb eset az volt, amikor egyik osztálytársam kiugrott az ablakon (első emeleten voltunk!) és a többiek egy lepedővel húzták vissza -mert, hogy a koleszből 11 után se ki, se be nem lehetett menni.

Öhm... ijesztő és öhm... csak nekem jut róla eszembe valami?

Igazi démoni képet alkottam :D

Másnap viszonylag későn tudtunk kelni, mivel csak 10-re kellett indulásra készen állni. Utunk most 2 múzeum felé vitt minket, egy bánya és egy Vasarely múzeumot látogattunk meg. A bácsi, aki körbevezetett minket a bánya múzeumban gyakran lövöldözött poénokkal és az általa mesélt dolgok is érdekesek voltak. Ezután bár éhséggel küszködve, de megkérdeztünk az étterembe, ahova 2-re vártak minket.

A bácsi többek között a fa-szállító és a f*szállító poénnal is meglepett minket, aminek nagy derülés lett a vége, osztályfőnökünk pedig a fejét fogta, igazából nem lehetett eldönteni, hogy röhög vagy sír éppen. Az ebéd elég szűkösre sikeredett, zacskós leves, majd fél adag csirkemell feldarabolva krumplival és zöldséggel... De nem panaszkodtunk, végre meleg ételt ehettünk, ugyanis addig Tescos kaján éltünk.

Ebéd után, csakhogy azért legyen kerek a program, még megnéztük Gázi Kászim pasa dzsámiját, ami persze szép volt, de nem lélegzetelállítóan gyönyörű. Majd ismét egy jó hosszú szabadidővel áldtak meg minket, mely alatt Sunnyval rendesen is körbe tudtuk járni a várost és a fesztivál árusainak portékáit is végig tudtuk nézni.

Az út során újfent kiderült, hogy mi nagyon rossz felé keresgélünk, ugyanis minden turi zárva volt, illetve már előző este is hatkor zárt be az összes bolt. Nem sikerült ép ésszel felfognom, hogy itt hogyan is zajlik az éjszakai élet, tekintve, hogy semmi sincs nyitva. Séta közben nagyon sokfelé jártunk és sok érdekességbe botlottunk. Többek között sikerült megtalálnom A boltomat, ami nem más mint a Brummogda névre hallgató csodás kis üzlet. Sajnos ez is zárva volt, de a kirakatból és az ajtó felől plüss mackó hegyek néztek rám.

A szabadidőnk vége felé még benéztünk az Árkádba is, ahol még az utolsó darabokat sem adták olcsóbban tekintve, hogy nincs konkurencia. Viszonylag hamar kifelé vettük az irányt a találkozóhely felé. Ekkor egy csapat hippi tartott felénk, akik közül az egyik srác egy Spongyabobos lufival ajándékozott meg minket -amit másnap hazafelé a buszon odaajándékoztam egy kisfiúnak, akinek remélem ezzel feldobtam a napját :)

Aztán visszamentünk a szállásra, majd páran elmentünk a közeli Tescoba bevásárolni, ahol találtunk egy üres bevásárlókocsit és jó gyerekek módjára ki is használtuk :D Este megnéztük Azu-nyannal, ahogy néhány osztálytársunk beerpongozik, majd nyugovóra tértünk és másnap kora reggel hazautaztunk vonattal.

Azu-nyan :)

Jee én ülök a kocsiban :)

Érkezés xD

Az emlegetett Spongyabob

Hazafelé

Összességében szerintem nagyon jó kirándulás volt és Pécs igazán gyönyörű hely, ha van rá lehetőségetek mindenképpen lessétek meg.

xoxo, Azu-nyan és Sunny

1. Hmm...azért tud ám működni itt is az éjszakai élet, a legjobban a kis zenészkocsmákban. Arra viszont kíváncsi lennék, hogy hol szúrták ki a szemeteket ezzel a kajával:). Annyi jó menüztető hely van itt Pécsett, és turi is akad szép számmal, igaz, a legtöbb tényleg bezár szombat délután, nem tudom, mikor voltatok pontosan:). Nagyon tetszett a beszámoló, mindig érdekes más, látogatói szemmel nézni Pécset. Mondjuk azért izgalmasabb programokat is ki lehetett volna találni ofődnek...

1. Gondoltam én, hogy mi keresgélünk rossz felé, bár tény, hogy nyitott kocsmákba bőven botlottunk a séta közben :) Turikat a főtér -legalábbis én annak hívom ott a Dzsáminál- közelében néztünk főleg és olyan szombat 4-5 felé, szóval nem nagyon találtunk. Pénteken meg pont zárás után sikerült odaérnünk :( Mondjuk legalább megkíméltem a pénztárcám :D A menüztető hely meg a Nemzeti Színház utcájában volt valahol jól a vége felé. Ofőmről meg, hát örülünk, ha egyáltalán szervez valamit, nemhogy még jól is xD

2. Mivel egyetemváros vagyunk, sokszor nagyobb a pörgés hétköznap, mint hétvégén :) azért örülök, hogy tetszett a város, ezt mindig jó hallani :)