Egy hetem #20

Sziasztok lányok!

Ezen a héten se csináltam olyan sok mindent, mivel szinte az egészet itthon töltöttem és bámultam a semmibe betegen. Igen, hétfőn még korai volt visszamenni és ráfáztam a megfázásomra, szóval a doki kiírt egész hétre. Most már abszolút jól vagyok, de az időzítés nem volt a legjobb (sok doga...). 

Itthon leginkább tanultam és pótoltam a lemaradásokat, illetve elintéztem a jogosítványom papírmunkáját az okmányirodában. Most már csak a postásra várok és megint vezethetek ^-^ 





Média lecke: Árnyék

Régi kinézet

Megint megváltoztattam a blog kinézetén, már egy ideje tervben volt az új fejléc, de sehogy sem jött meg az ihlet. Ezt sem érzem most olyan kiválónak, de jól elbíbelődtem vele. Nektek, hogy tetszik? Jobb volt a régi?

Filozófia...

Remélem nem unjátok a szobarészletes képeket :)

Szeretem, amikor ilyenekre bukkanok a fiók mélyén

Felvállalom, néha ilyen is kell :D

Nektek, hogy telt a hetetek? Akinek jön az őszi szünet várja már? 

xoxo, Sunny

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a szobas kepek, nagyon orulok nekik! Mar varom hogy vegre legyen netem es rendes felbontasban is megnezhessem, olyan hangulatos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki :) Bár a képek minősége szerintem most a béka feneke alatt van :$

      Törlés
  2. Én is a héten intéztem a jogsim papírjait. Az enyém jövő héten lejár, ezért kellett újítani. Bosszankodtam is egész héten, mennyi pénzbe kerül megújítani :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most lett először kiváltva, de így is négyezret elkértek, mondjuk ez már vajmi kevés ahhoz képest, hogy mennyibe került az egész jogsi. Most néztem meg mennyi megújítani és aucs, tényleg jó drága :/

      Törlés