Egy hetem #19

És igen, egy újabb héten vagyunk túl. Hihetetlenül gyorsan repül az idő és ilyenkor a vasárnapi összefoglaláskor veszem észre, hogy már megint semmit se csináltam... Na jó, most azért többet, mint előző héten :) Valahogy ráveszem magam, hogy végre kimozduljak a házból, úgyis mindjárt itt az őszi szünet (egy hét és két nap!) akkorra igyekszek némi programot időzíteni. Egyszerűen csak annyival fontosabbnak érzem most, hogy itthon üljek, bekucorodva a kanapén és tanuljak. Félek, hogy túl hamar fog megérkezni az érettségi és én felkészületlen leszek. Na, de evezzünk jobb vizek felé :)

A héten sikerült megszereznünk Azu-nyannal az elsősegélyes igazolást *internetes pacsi*. Hétfőn megyünk papírokat intézni, majd valamikor utána az okmányirodába és azok után már csak a postást kell várni, hogy végre hivatalosan is száguldozhassunk az utakon. Télre vezethetünk... na mindegy, érdekes lesz. Bár előre elterveztem a Glamour napokat, semmit sem vettem, mert a hétvégén nem tudtam kitenni a lábam a házból. Ugyanis nagyon csúnyán megfáztam láz-takonykór-torokfájás-hangelmenés minden van, ami csak kell. Végül is ez csak jót tett a pénztárcám vastagságának :) 

Emellett, ami továbbra is leköti az időmet az a szobám rendezgetése, csinosítgatása, már egész jól állok. Tudjátok így betegen nem sok kedvem volt port törölni, takarítani stb, szóval csak akkor estem neki, amikor már nagyon untam a buksimat. De lassan kész leszek :) Csak még függönyhöz kéne anyagot venni, új tükörért elmenni és persze tovább zargatni aput, hogy szereld már meg a válaszfalamat :)

Szeretném azt hinni, hogy nekem is ilyen cuki fejem van, amikor felébredek :)



Hihetetlen nagy boldogság, hogy végre meg van minden papír :D

Falmatrica, egész jó kis kütyü ez

Bully, péntek óta ezzel kockulok

Ezt a játékot már pakolás előtt is nézegettem, aztán most pénteken újfent a kezembe akadt és miért ne alapon elkezdtem játszani vele. Nem okozott csalódást, nagyon jó :)



Ez egy régi gyertyatartó volt, de az új funkciója sokkal jobban tetszik :)


Ti miket csináltatok a héten? Remélem nem betegedtek le, mint én. Vigyázzatok magatokra és fogyasszatok sok-sok vitamint!

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése