Egy hetem #18

Sziasztok lányok!

Hát ez a hét nagyon megterhelő volt fizikailag és érzelmileg is, úgyhogy örülök, hogy túl vagyok rajta :) Kevés képet lőttem most, de kevés dolog is történt velem. A hét nagy részében angolt tanultam -rengeteg és még annál is több lecke van az előkészítőn és tök hülyének érzem magam :/ Illetve angol mellett még egészségügyet memorizáltam, mivel jövőhét szerdán Azu-nyan és én is megyek vizsgázni. Szurkoljatok! Már csak ez a vizsga és megvagyunk a jogsival :)

A suliban újabb érdekes szabállyal szembesültünk, miszerint megemlékezésnél (aradi vértanúk napja van ma és pénteken arra készült az egyik osztály egy műsorral) az előadást tilos megtapsolni a végén, mert, hogy ez egy megemlékezés. Hát erre tényleg csak azt tudom mondani, hogy nevetséges...



Elkezdtem pakolni :)
A legjobb zenére rendezkedni,
amire apa ősrégi iPodja és bátyám szobájából szalajtott
iPig -vagy mi- a legjobb <- olyan édes, nem? *-*

Angol...

És elkezdtem ma már visszahordani az apróságokat is a szobába :)

Remélem nektek jobban telt a hetetek. A szobával egyébként azért készülünk ilyen lassan, mert apunak alig van szabadnapja és a legnehezebb részt -glettelés- neki kellett csinálnia. Meg emellett a tetőablakaimnál rendesen megcsináltuk a szigetelést, illetve a kisebb radiátoromat kicseréltük egy nagyobbra -ami eddig bátyám szobájában volt, de mivel ő külföldön tanul elvettük a régi szobájából :) Szóval voltak ilyen apróságok. Ja és a legnagyobb poén az volt, amikor anya festés közben átszakította a falat -volt ott egy lyuk, ahol vezetékek futnak össze és csak egy vastagabb tapéta csík takarta. Szóval az kicsit sokkoló volt, de végül megegyeztünk, hogy majd egy képpel eltakarjuk a bénázását :) Nem is az én anyukám lett volna, ha nem történik ilyen ^-^

Ti mit csináltatok? Hogy viszonyultok a korai téli időhöz? Csak nekem nincs még rendes csizmám?

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Hű mikor megláttam az angol feladatlapot.. :D Heti 18 angolom van,van olyan napom,amikor 6 meg 7 van egymás után.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az szép, gondolom egy idő után agyzsibbasztó xD Nekem az előkészítő egy huzamban szünet nélkül három óra kedd délután 4-től 7-ig, igazából nagyon jó, meg imádom a tanárunkat, de vannak, akik sokkal jobbak nálam a csoportban és ez frusztráló. Meg valamiért most nem tudom olyan könnyen befogadni a nyelvtant, mint eddig a suliban. Szóval sürgősen ki kell találnom rá valamit :)

      Törlés