Őszi körömkihívás - Szüret

Az Őszi körömkihívás harmadik témája a szüret volt. Mielőtt megnézitek a manit mondanék egy kis előtörténetet hozzá: a szüret leginkább szőlőt jelent. Viszont nem akartam szőlőt festeni a körmeimre, ezért maradt a szőlő inda. Szóval ezt láthatjátok és mivel szeretem a visszafogott körmöket, ezért nem vittem túlzásba a mintákat. Nem lett a legtökéletesebb és nem feltétlenül jönnél rá, hogy erről a témáról szól, de ez ihlette. Igyekszem majd a jövőben sokkal kreatívabbat alkotni ígérem! :)









Használt lakkok:


- Anny - Take me honey (3 réteg)
- Rimmel - 60 seconds - Pompous (2 réteg)
- NYC turbo dry fedőlakk

Újfent sikerült beleszeretnem ebbe a Rimmel lakkba, egyszerűen gyönyörű.

xoxo, Sunny



12 megjegyzés:

  1. Tök jó, hogy nem szőlőt festettél! Egyszerű de nagyszerű, tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is a letisztult, általában minta mentes körmöket szeretem :) Nagyon jól megoldottad így is a feladatot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy nem csak én vagyok az, aki a letisztult manikat szereti ^-^

      Törlés
  3. Mostanában én is inkább az ilyen letisztult dolgokat szeretem. Nagyon szép lett! Isteni ez a lila. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, én is imádom :)

      Törlés
  4. nagyon egyszerű,szép és egyedi tök jó hogy te nem szőlőt pingáltál,nekem nem jutott eszembe jobb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én meg csak itt ámulok a szép szőlős manikon :)

      Törlés
  5. Csodaszép ez a Rimmel lakk, jó választás volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, jó kis szőlőre emlékeztető színe van :)

      Törlés