Őszi körömkihívás - Gesztenye

Újabb hét, újabb köröm :) 

Mostani témánk a gesztenye volt. Engem főleg a gesztenye színe ihletett meg és nem a formája, így ez a mani lett belőle. Nekem kifejezetten tetszik, egyszerű, de mégis más :)









Használt lakkok:


- Dior - 819 (két réteg)
- Essence - Nail art - Grape-metallic rocks!
- NYC - In a NY Minute - Matte Me Crazy
- NYC - Turbo dry fedőlakk

Szeretitek a gesztenyebarna színt?

xoxo, Sunny


*Időzített bejegyzés, osztálykiránduláson vagyok, így sajnos nem tudom hozzáadni a linkem inlinkz-hez, majd csak vasárnap*

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van ennek a Dior lakknak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, még jó, hogy megtaláltam anyu lakkjai között :)

      Törlés
    2. Az én kislányom mégcsak 11 lesz tavasszal de már a körömnyomdázással szeretne próbálkozni... nem esik messze az alma a fájától :D

      Törlés
    3. Biztos megtetszett neki, ahogy te csinálod :)

      Törlés
  2. Gyönyörű színe van ennek a lakknak! A mani is szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és köszi, tényleg szép a színe :)

      Törlés
  3. gyönyörű ez a lakk :)

    laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. Jujj, de szép *-* És ez a Dior lakk tényleg mindent visz :)

    VálaszTörlés