Őszi köröm kihívás - Iskolakezdés

Sziasztok lányok!

Még augusztus közepén láttam Manna bejegyzését erről a kihívásról és mivel a témák azonnal megfogtak, ezért én is csatlakoztam hozzá. Ez életem első körmös kihívása és a kézügyességem nem a legjobb -mint tudjátok- szóval óriási bravúrokat ne várjatok majd, de minden tőlem telhetőt megteszek :)


Az első témánk az iskolakezdés volt, amire egyből az úgynevezett blackboard körmök jutottak eszembe, így egy ilyet alkottam. Mindegyik körmömre más minta került, de mivel ugyanazokat és egymást kiegészítő színeket használtam szerintem egységes lett a mani. A középső ujjamon lévő ,,vonalakért" elnézést kérek, nem a legegyenesebbek, de éppen csak fogpiszkáló volt nálam, így ezzel lett kifestve, egyébként nekem tetszik, hogy ilyen egyenetlen lett, de ez lehet, hogy csak én vagyok :)








Használt lakkok:


- Claire's fekete lakk - két réteg
- Lovely - Gloss like gel - Nr. 294
- Lovely - Classic nail polish - Nr. 25
- Lovely - Pearl base - Nr. 1
- NYC - Matte Me Crazy - fedőlakk

Nektek, hogy tetszik? Szeretitek az ilyen manikat?

xoxo, Sunny

 

10 megjegyzés:

  1. Jó ötlet volt a tábla-fekete :)
    Szerintem jók a vonalak is, én ecsettel sem tudok ennél egyenesebbet húzni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Hát egy mérnöknek biztos nem felelnének meg xD

      Törlés
    2. Nem baj, én közgazdász vagyok ;D :D

      Törlés
  2. Tetszik!
    Szép lett nagyon.
    Én is festettem tábla feketét is a körmeimre.:)

    VálaszTörlés