Ősz színei - kedvencek

Múltkor láttam Panninál ehhez hasonló bejegyzést, amiben a sminktermékein át mutatta be az őszi színeket és kedvenceit. Megtetszett a dolog úgyhogy én is egy ehhez hasonlót készítettem :)

Körömlakkok:






Hogy őszinte legyek tőlem lehet tél vagy nyár én mindig a hangulatomnak megfelelő lakkot kenem fel (most nyáron pl.: fekete körmökkel is rohangáltam). Viszont az tény, hogy ősz felé jobban szeretek bogyó színeket, barnákat és lilába hajló árnyalatokat -amiből elég kevés van, úgyhogy ezt sürgősen orvosoljuk :)- használni.

Szemre való termékek:




Ha szem, akkor barna -de amúgy legtöbbször barnára festem ki a szemem. Mondjuk amióta anya hazahozta a Clinique Black Orchidját azóta ezt a lilás burgundit is gyakran használom (mesés szín). Aki régebb óta olvas gondolom nem lepődik meg, hogy a Bobbi Brown paletta újra visszaköszön (örök kedvenc marad). Illetve most még ide tettem egy Bobbi Brown gel eyelinert, ez most a Chocolate Shimmer Ink. Vagy a feke Black Ink-et szoktam használni ebből vagy ezt a barnát. Mostanában inkább a barnát.

Pirosítók:



Bronzosítót már nem akartam iderakni, mivel kopik le a barnaságom (hüpp-hüpp) szóval maradtak a kedvenc pirosítóim. Meglepő módon -sajnálom, kedvenc márka- mind a kettő Bobbi Brown. Az egyik egy krémes sötétebb rózsaszínes szín, amivel csak nem régen kezdtem barátkozni a másik pedig már egy régi kedvenc a Desert Pink névre keresztelt szépséges fáradt rózsaszín.

Szájra valók:



Nem nehéz kitalálni, hogy a rúzsok a kedvenceim. Szinte mindennap használok (igen, suliba is). Imádom őket, a legújabb kedvenc a Dior Tulip Pinkje, ez egy narancsosabb rózsaszín és rettentően krémes állaga van. De mindig visszatér a két Bobbi is, mert ezek megunhatatlanok :)

Ékszerek:


Leginkább ősszel szedem elő újra a bronzos ékszereim, valahogy akkor van hozzájuk kedvem :)

+1:


Ha jön a hidegebb idő én előveszem a gyertyákat. Imádom őket, a legjobbak. Még néhány illatosítottat kell beszereznem és tökéletes hangulat lesz a szobámban :)

Nektek mik a kedvenc őszi dolgaitok?

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. szuper,hogy te sem vagy évszakfüggő lakkok terén.én is ilyen vagyok. :)
    én is nagy gyertyamániás vagyok,kéne pár illatos nekem is....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, mondjuk most vadászom a boltokban, hogy hol olcsóbbak :D Múltkor volt az Ikeában nagy akció (minden ilyen gyertya 95 Ft), de sajnos lecsúsztam róla :( Jó lenne megint, ha ilyet csinálnának :D

      Törlés
  2. nagyon szép lakkok és szemhéjpúderek!! <3

    VálaszTörlés
  3. a rózsaszín lovely lakk olyan szép*.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés