NOTD - White Queen

Lepődjetek meg: megint egy Lovely lakk bemutatójával érkeztem. Nem tehetek róla, függőségben szenvedek. Bár most megromlott a viszonyunk egy kicsit, mert -előre lelövöm a poént- ez a szépség nem győzött meg.

Lovely - Classic nail polish - Nr. 25



Még mindig szeretem az új designt, továbbra is egyszerű, de nagyszerű. Az üveg 8 ml-t tartalmaz és leakciózva vettem 349-ért, azt hiszem. Sokszor akciózzák a Rossmannokban a Lovely lakkokat, így ilyenkor még jobban megéri megvenni.

Ecset:


A szokásos enyhén lapított, egyenesre vágott, amit nagyon szeretek.

Finish:





A lakk állaga számomra megint pont jó volt, szerintem megszoktam már a Lovely lakkokat és azért írom ezt (az elején enyhén hígabbak voltak annál, mint amit én szeretek). Három réteg kellett a lakkból, de még így is néha átsejlettek a körömvégeim. A száradási ideje átlagosnak mondható. A sok réteget lenyeltem volna, de ekkor jött legnagyobb hibája, ami nem más, mint a rossz tartóssága. Ugyanis már másnap megjelentek a körmeimen a hajszál repedések és az azutáni napon már pattogott le... Mivel ezt az eddigi Lovely lakkoknál nem tapasztaltam eléggé elszomorodtam.

Még próbálkozni fogok vele, hogy hogyan lesz tartósabb, de így elsőre senkinek sem ajánlanám a megvételét. Továbbra is kutatok a tökéletes fehér lakk után :)

Nektek van kedvenc fehér lakkotok? Szerettek fehér színt hordani a körmeiteken?

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Remélem valamivel jobb tartósságra bírom :)

      Törlés
  2. Sajnálom, hogy neked nem igazán jött be :c bár a repedezés nálam is előfordult, fedőlakkal azonban még nem próbáltam - de a napokban tuti fehérre festem a körmeimet! :)
    Nekem egyedül a száradási idejével volt problémám :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig sorozatot nézek száradás alatt, így csak repülnek a percek és már kész is :) Én is sajnálom, de még tuti teszek egy-két próbát vele :)

      Törlés
  3. Az én kedvencem egy Golden Rose, de sose hordom egész körmön. Nekem valahogy nem áll jól. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd meglesem náluk, köszi :) Nekem valahogy perverz mániám egész körmön xD

      Törlés
  4. szép, és nagyon jól áll:)

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu/

    VálaszTörlés