Egy hetem #17

Kifejezetten jó héten vagyok túl. Azt hiszem elfogadtam azt a tényt, hogy semmit sem tudok tenni a suli szabályai ellen, így inkább jót nevetek rajtuk. A legjobb volt, hogy megismerkedtünk néhányan az évfolyamról a mesés és rettentően kedves -irónia- könyvtárosnénivel. Bearanyozta napunkat imádni való viselkedésével :)



Névnapomra érkezett a szépséges virágcsokor :)

Toll-derby társadalomismereten Azu-nyannal.
Ha valakit érdekelnek a játékszabályok tessék kérdezni :)

Új Barbie mese jött ki nemrég, mit mondhatnék, azonnal meg kellett
néznem, függő vagyok :$




Facebook-on már írtam, hogy elkezdtük a szobámat felújítani. Egyelőre leszedtük a tapétát a falról, most jön majd a glettelés fázis és utána kifestjük. Már nagyon várom, hogy a végére érjünk :)

Ikeában jártam

Filozófia lecke, lassan elkészülök :)

Jövőhét vicces lesz, megyünk majd osztálykirándulásra péntek-szombat-vasárnap. Pécsre megyünk, az biztos, hogy lesz utána néhány -remélhetőleg- vicces történetem.

Nektek, hogy telt a hetetek? Néztetek mostanában valami filmet?

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Mi nyáron voltunk az osztállyal Pécsen. Istenem, micsoda buli volt. :D Piszok mázlink volt, hogy eljutottunk, pont akkor volt az a nagy árvíz. Minden percét megérte, remélem neked is tetszeni fog! :) A szobádat meg majd mutasd meg!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt olvastam nálad :) Én is remélem, hogy jó lesz :)

      Első dolgom lesz, majd posztolni :D

      Törlés