Egy hetem #16

Újabb héten vagyunk túl, éljen és jajj, már ennyivel kevesebb időm van felkészülni mindenre. Hihetetlen mennyiségben el vagyok havazva leckékkel, most keményített be az összes tanárom a komoly érettségi tantárgyakból. Töri tanárnő tz-t írat hétfőn (tavalyi anyagból) és emellett feladott egy új leckét kijegyzetelni, illetve hat nagyon hosszú feladatot... Matek tanár általában tíz feladattal bombáz minket napról napra (sajnos nem az egy perces fajtákból) és akkor jön még a dolgozataival elméletből és gyakorlatból egyaránt. Angolból nem sikerült felfognom még az új nyelvtant, kötelezőket is kell olvasni és felkészülni filozófiára a disputázásra áhh... Már meg se említem, hogy mindezek mellett németet is tanulnom kellene, egészségügyi vizsgára is felkészülni és tornázni is, hogy kicsit fogyjak még a szalagavatóra. Annak a szervezése is kész kabaré, mert természetesen az osztályom semmiben se ért egyet -.-"

Szóval pörgősen telnek a napjaim és mindezek mellett még a blogra is készülök amennyire csak tudok :) -Sok szeretettel köszöntöm az új feliratkozókat és nagyon szépen köszönöm, hihetetlenül jó érzés látni, hogy van, akit érdekel mit csinálok :) - Videózást is szeretném elkezdeni, úgyhogy nem unatkozom. Meg persze szociális életet is kell élni, hehe xD

Tanulás...


Áfonyás joghurt *-*


Azu-nyan és én várakozunk a suliban Krissyre. Mindkét idióta nálam aludt pénteken, jól elvoltunk és befestettük Krissy haját. Ahhoz képest, hogy mindketten először festettünk egész jó lett az eredmény :) 


Névnapi ajándékaim a lányoktól ^-^


Nagymamám tegnap Pannonhalmán volt, ahonnan ezzel az aranyos szappannal tért haza, aminek szuper cukorka illata van, nagyon örültem neki :)

Nektek, hogy telt a hetetek?

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Ilyen szappanom nekem is van Pannonhalmáról, már egy éve a szekrényem 'illatosítója' :) De amúgy úgy láttam, hogy a Yamuna gyártja ezeket a szappanokat is és az összetevőik is megegyeznek, így bármelyik drogériás boltban megvásárolhatók :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, legalább tudom hova menjek utánpótlásért, ha beválik. Egyelőre még csak szagolgatom :D

      Törlés