Egy hetem #15

De rég volt ilyen bejegyzés :)

Nos... hivatalosan is véget ért utolsó -gimnáziumban eltöltött- tanévem első hete. Szeretnék bocsánatot kérni, amiért elhanyagoltam a blogot a héten, de egyszerűen kikészültem és elfáradtam. Nem a követelmények miatt, pusztán annyi új szabályt kell betartanunk, hogy sokkolóan hat az én szabad szellememnek. (Csak példaként említem, de: a szerelmespárok nem ölelhetik meg, csókolhatják meg a másikat a folyosón...). Nagyon durván úgy érzem, hogy ez a suli robotokat gyárt, mivel olyan szabályok vannak, amik mind-mind az egyéniséged kialakulása ellen van. 

De a blogom nem panaszkodás miatt van, hanem, hogy tele legyen pozitív gondolatokkal, szóval lássunk is hozzá :) Nem sok képet lőttem a héten, de azért akadt néhány újdonság most is. Amikről kivételesen nem készítettem képet, de megemlítésre méltó, hogy éppen Kosztolányitól olvasom az Édes Annát és elég jó, illetve azonkívül a Sophie világába is belekezdtem és az is tetszik, érdekes gondolatokat ébreszt bennem :)

Kukucs



Anya hozott néhány terméket,
egyelőre nem tudok választani melyik a kedvencem közülük :)

Ödön :)

Elkezdtem videó szerkesztéssel foglalkozni, meglátjuk mi lesz belőle :D



Nektek, hogy telt a hetetek? Érdekelne titeket, ha videókat is készítenék?

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése