Claire's Light Denim Effect körömlakk - Teszt

Ismét egy Claire's-es körömlakkal jelentkezem. Ezt a lakkot is 300 Ft-os akció keretében szereztem meg, mint a bőreffekteset. Eredeti ára 1390 Ft lenne, mely véleményem szerint kissé túlzás érte, főleg mivel számomra enyhe csalódással párosult. Na de nézzük miért is:

Claire's - Light Denim Effect


A legnagyobb problémám, hogy nem tudom hol az úgynevezett ,,farmerhatás”. Mivel felkenve egy egyszerű világoskék lakkot kapunk csillámokkal, mely mattra szárad. És kb. ennyi. Persze szép, tetszik a színe is, de sokkal boldogabban fogadtam volna a végeredményt, ha nem a farmerhatást várom.









Az üveg 9 ml-t tartalmaz, melyet az ember az üveg mérete miatt sokkal kevesebbnek saccolna. A kupakja kézre áll, az ecset pedig kerek, egyenesre vágott. Könnyű vele lakkozni.
Állaga inkább a sűrűbb kategória felé tolódik.


1 rétegben sem rossz a fedése, de én inkább 2 réteget kentem a körmeimre. Viszonylag gyorsan szárad, max 10 perc kellett hozzá.

Igazából nem egy csúnya lakk, tetszik ez a mattos pasztellkék szín is, de a farmerhatástól messzebb nem is állhatna. Így 300 Ft-ért nem volt rossz vétel, de 1390 Ft-ot biztos nem adtam volna ki érte, főleg, hogy tudom, nem olyan, amire az ember számítana. Ettől függetlenül biztos előkerül majd még :)
(Amúgy a termékcsaládhoz a világoskéken kívül egy sötétkék is tartozik :) )

xoxo, Azu-nyan

4 megjegyzés: