Wishlist

Nekem nem lenne szabad kívánságlistákat írnom, mert csak újabb és újabb dolgokat találok, amiket szeretnék magaménak tudni. Viszont akkor meg eszembe jut, hogyha nem írok nem leszek célirányos. Bár ahogy elnéztem a választottjaimat nem lettem túl célirányos, csak szemrevételeztem mi hiányzik a ruhatáramból :) (Illetve néhány könyv, ékszer és egyéb dolog is belekerült).

Na nézzük mik kerültek fel idén a listámra:

1. Fényképező állvány


Már régóta szeretnék egyet, megkönnyíteném vele az életem, de eddig még nem vitt rá a lélek, hogy komolyabban foglalkoznék a dologgal, csak ott motoszkált bennem a tudat, hogy kell. Viszont szeptemberben itt lesz a névnapom, úgyhogy lehet, hogy arra sikerül majd megkapnom.




2. Combzoknik


Combzokni függő vagyok, bár csak eggyel rendelkezem még, minél többet szeretnék begyűjteni. Egy világos szürkét, sötétkéket, full feketét (piszkos szürkém van eddig) mindenképpen venni szeretnék még. Ebayen keresgéltem és szerintem megpróbálkozom majd onnan rendelni.

3. Nyaklánc, karkötő, ilyen füzet jelző ebayről


A nyaklánccal és karkötővel már régóta szemezgetek 0,99-ért vannak, eddig csak azért nem rendeltem meg őket, mert a névnapom utánra tervezek egy nagyobb rendelést és akkor már inkább úgy. Ez a füzet megjelölős cucc meg eszméletlenül édes, ezt is 1 dolcsi körül láttam, úgyhogy nem nagy összeg. Imádok ilyeneket használni és ezek a smileyk rajtuk valami isteni jól sikerültek.

4. Könyvek


Szeretném megszerezni a Carrie Diaries-t angolul, illetve akkor már a következő részét is a Summer and the City-t szintén angolul. Jók lennének nyelvgyakorlásra, mivel biztosra veszem, hogy könnyű nyelvezetű könyvek és kevés dolog lenne benne, amit nem értek :) A Barackvirág Pavilon titkát még Mea ajánlotta nekem, azóta se kerültem közelebb a megvételéhez, de gondosan elraktam a könyvjelzőim közé, hogy majd meg kell venni.

5. Táska


Én nem tudom ti mit gondoltok erről, de nekem nagyon tetszik. Igaz abszolút retro, ami nem feltétlenül az én stílusom, de már régóta szemezgetek vele neten és jó lenne megszerezni. Elképzeltem már néhány ruhámhoz is, amikhez szerintem jól mutatna, úgyhogy wishlistes darab és kész.

6. Cipők



A szerelmeim, nincs mit tenni. Belőlük válogattam össze a legtöbbet, a fentiek közül mindegyiket elfogadnám. Bár egyikre sincs égetően szükségem, de egyet kettőt szívesen lehúznék a listáról és remélhetőleg fogok is. Amúgy a wedge sneakers-t leszámítva mindegyik Deichmannos.

7. Basic toppok


Már szereztem egy adag basic toppot, de olyan kevésnek érzem (mondjuk szürkém egyáltalán nincs). Mivel nagyon sok mindenhez lehet őket hordani és sok minden alá jók egyszerűen szükség van rájuk :)

8. Nadrág


Csak két nadrágot szeretnék, de őket nagyon egy bordó és egy fekete csőnacit. Kevés nadrágom van, pedig nagyon nadrágos típus vagyok, csak egyszerűen utálok pénzt kiadni értük. Ezen változtatnom kell, mert nem élet az élet azzal a pár nacival, ami itthon van.

9. Blúzok, ingek


Minél több, annál jobb. Inkább most feléjük fogok nyitni és nem a pólókat nézegetem majd. A fentiek közül az erősebb vajkrém színű és a fekete áll hozzám a legközelebb, de a többit is szívesen elfogadnám. Hiába nézelődni kell és lecsapni a jó darabra (jó áron), amikor megtaláljuk.

10. Pulcsik


Összesen két pulcsim van, ami azért nagyon kevés. Pulcsit is utálok venni, de muszáj lesz, mert olyan jó télen beléjük bújni. Egy kötöttet és egy aranyos mintájút szeretnék mindenképpen venni.

Nektek mi van a wishlisteteken?

xoxo, Sunny

4 megjegyzés:

  1. Az elefántos pulcsi hát álom. :D Beleszerettem. Én is írtam tegnap egy wishlistet,ha gondolod olvasd el. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj igen, olyan kis cuki *-* Máris meglesem :)

      Törlés
  2. De aranyos vagy, hogy emlékeztél / megemlítettél! :) Nekem hiányzik mostanában az olvasás, sajnos a nyáron könyvtár közelébe se jutottam :( (Bár az egyetem szeptembertől bőve pótolni fogja ezt, csak nem feltétlenül habkönnyű olvasmányokkal.. :D)

    Mea (NailPolishManiac Blog)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát jönnek majd a nehéz kötetek, amikre gyúrnod kell, hogy végig rágd magad rajtuk :)

      Nekem most a kötelezők vannak még így nyárra, Kaffka meg ilyesmik, ha azokkal végeztem jöhetnek a könnyen olvasható könyvek :D

      Törlés