Rátaláltam - I.

Új sorozatot indítok a blogon rátaláltam címmel. Ezek a posztok film- és sorozatajánlós bejegyzések lesznek, amiket sorozat esetében elkezdtem nézni, film esetében pedig végignéztem. Remélem tetszeni fog nektek ez is :)

Na lássunk hozzá, filmek, amiket mostanában láttam:



- Delfines kaland

2011-ben jött ki a film, ha jól emlékszem egész nagy sikere volt. Akkoriban csak borzalmas minőségben találtam meg a neten így teljesen elfelejtődött, aztán mostanában újra eszembe jutott, hogy meg kellene nézni. A film igaz történeten alapszik és egy furcsa, de különleges barátságról szól a főszereplő fiú, Sawyer és egy sérült delfin között, akit később elneveznek Winternek. Winter rákcsapdába szorul és olyan szinten megsérül a farokúszója, hogy amputálni kell. Farokúszó nélkül is tud élni egy darabig, de a kígyós-úszós mozgása miatt a gerince megsérülhet és belehalhat. Sawyer mindent elkövet, hogy meg tudják menteni a delfint és rendesen úszhasson.

Én bevallom végigbőgtem a filmet, anyu teljesen le volt sokkolva, hogy mi történt, mi a bajom, de nem tudtam megmagyarázni. Alapvetően könnyen elérzékenyülök és amikor láttam, hogy mennyit küzdenek a delfinért, aki ilyen sorsa jutott nem bírtam és csak sírtam és sírtam. Egyébként nagyon jó film, csak ajánlani tudom, viszont ha ti is ilyen bőgős emberek vagytok, mint én, akkor zsepit készítsetek készenlétbe.


- Botrányos pomponlányok

Bevallom erre a filmre csak Ashley Benson (PLL - Hannah) miatt figyeltem fel, de egyáltalán nem bántam meg. Ez is valós történet alapján készült, és túlmutat a menő lányok rosszul viselkednek amerikai klisén. A történetben öt vezérszurkolólány teljesen elszabadul és terrorizálni kezdik a tanáraikat, edzőjüket, diáktársaik (utóbbit nagyon durván és testi sértéses jelenet is került a filmbe). Azt hiszik, hogy bármit megtehetnek, mivel az egyikőjük anyja a suli igazgatónője. Egy új és fiatal edzőt kapnak Emma (Jenna Dewan-Tatum) személyében, aki megpróbálja megfegyelmezni őket, de végül elintézik, hogy ő is eltűnjön a suliból. Emma viszont kitálal a sajtónak, hogy mi folyik az iskolában és így eljárás indul a lányok, illetve a suli ellen.

 
- Katy Perry: Part of me

Nagyon szeretem Katy Perryt, a zenéjét, személyiségét és az aranyos viselkedését is. Nemrég találtam rá erre a filmre, amit azonnal meg kellett néznem. A film alapvetően a 2011-es Teenage Dream turnéra épült, amikor Katy egy egész éven át csak utazott és énekelt. Viszont elmesélik benne, hogy Katy honnan indult, mennyi mindent tett azért, hogy berobbanjon és hogyan élte meg az I kissed a girl óriási sikerét. Emellett a Russell Brandes kapcsolatáról is mesélnek, illetve a válásukról is. Nagyon tetszett mivel tényleg el tudom hinni, hogy Katy ilyen lenne a valóságban, hogy ennyire szereti a rajongóit és a 205. nap felé annyira kikészült és elfáradt, hogy csak bőgni tudott, de végül fellép a rajongóiért. Szerintem mindenki, aki szereti Katy zenéjét nézze meg, mert nagyon jó lett :)

Sorozatok:


- Sam & Cat

Mit mondhatnék, a V, mint Viktóriából elhíresült Cat és az ICarly szuper Samje egy sorozatban, nincs is ennél jobb. Szeretem a Nickelodeon sorozatait, így amikor meghallottam, hogy lesz Sam & Cat nagyon megörültem neki. Jó sorozat, humoros, hozza a szokásos átlagot, úgyhogy semmi panaszom nem lenne rá. Csakhogy, szegény Ariana Grandenek olyan idegesítően orrhangja van, hogy azt leírni sem lehet. Jaj mennyire idegesített az elején az eredeti hangja, de aztán sikerült megszoknom, hál istennek. Jennette McCurdyra panaszom nincs, ő nagyszerű és hozza a csípős-szarkasztikus jól megszokott Samet :)


- Twisted

Na lássatok csodát, még egy V, mint Viktóriás karakterrel lévő sorozat (Avan Jogia - Beck). A Twistedet sokan hasonlítják a Pretty Little Liarshöz, mert ez is tinikről szól és gyilkosság meg háttérből irányító ,,fő gonosz" van benne, emellett ugye szintén abc-s. De én itt meg is húznám a vonalat, mert ne hasonlítsuk már a PLL-hez ennek a történetét kérem. 

Az egész story alapja, hogy Danny kiskorában egy piros ugrálókötéllel megölte a nagynénjét és pontosan nem tudni miért. Az ő két gyerekkori legjobb barátja a képen látható két lány Lacey és Jo. Danny javítóba kerül, és a két lány megszakított vele minden kapcsolatot, majd egymástól is eltávolodtak így a hármas barátságuk felbomlott. A sorozat pilotja igazán ott kezdődik, amikor Danny hazaér, természetesen mindenki utálja és előítéletes vele kivéve Jot, akivel újra barátkozni kezdenek. Az első rész végén viszont történik egy újabb gyilkosság, Lacey egyik bestijét Regina-t ölik meg, aki le akart feküdni Dannyvel. Hm... természetesen a rendőrség Dannyre gyanakszik, de vajon ki lehet az igazi gyilkos?

Nem mondom, hogy eget rengetően fenomenális a sorozat, de nem rossz. A színészek játéka nem a legjobb és gyakran előtérbe kerülnek az igazi amerikai közhelyek (menő lány nem állhat szóba loserekkel, stb). Viszont érdekesnek ígérkezik a történet, úgyhogy én adok neki pár részt, hogy a szívembe lophassa magát :)


- Camp

Ez az abszolút tökéletes, röhögésre szánt nyári sorozat. Még csak pár rész jött ki, de egyre jobbak lesznek. Szuper vígjáték minden nevetnivalóval, ami csak kell. A sorozat alapja két tábor rivalizálása, ahol az egyikben gazdagok szállnak meg és lovak vannak meg jet-skik a másikban pedig családias légkör régóta visszajáró nyaralókkal. Nem akarok sok poént lelőni, minden van itt, ami egy vígjátékhoz kell, mean girls, magába forduló fiú, aki szerelmes lesz, egy lány, aki cikis helyzetbe hozta magát és most idemenekült, feltűnési viszketegségben szenvedő idióta nevű srác, aki bizonyítani akarja, hogy mennyire menő és így tovább. Sokszínűek a karakterek és van a történetben lehetőség, remélem nem rontják el :)

Láttátok/nézitek ezek közül valamelyiket?

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése