NOTD - Üdvözlet Smaragdvárosból

Mai tesztalanyom ebben a borús időben egy meseszép smaragdzöld Lovely lakk. Már szerintem meg se lepődtök, hogy megint Lovelyt mutatok nektek, hiába, nagyon megszerettem az új lakkokat :)

Lovely - Gloss like gel - Nr. 390




Nem sok újdonságot tudok mondani az üvegről, még mindig nagyon szeretem, masszív, a kupak könnyen kézre áll. A fantázianeveket még mindig hiányolom. 8 ml-t tartalmaz a lakk, akciósan vettem 349-ért.

Ecset:


Enyhén lapított, négyszögletes, a szokásos Lovely ecset, amit én szeretek. Könnyű vele lakkozni, megfelelő a mérete.

Finish:






Két rétegben láthatjátok fedőlakk nélkül. Három napot tökéletesen bírt, csak utána pattogott le egy kicsit. Száradási ideje szerintem egész gyors, fél óra alatt kopogós lesz. A lakk állaga számomra tökéletes volt (se nem túl híg, se nem túl sűrű), bár az is lehet, hogy csak kezdem megszokni a Lovely lakkokat. A színe pedig magáért beszél, egyik nagy kedvencem lett :)

Ti, hogy álltok a smaragdzöldhöz?

xoxo, Sunny

8 megjegyzés: