NOTD - Nude lakk extrával

Azu-nyan után én is egy szépséges Claire's lakkot hoztam nektek, amit 300 Ft-ért zsákmányoltam a Váci utcában lévő Claire'sben. Alapvetően kilóra lehet venni engem a glitteres lakkokkal, úgyhogy nem volt kérdés, hogy jön velem. Sajnos csak a nude színt találtam már meg a polcon, pedig a többi társát is szívesen hazahoztam volna.



A csomagolás a régi Lovely lakkokra (Moulin rouge kiadás) emlékeztet, meglepő módon 9 ml-t tartalmaz -kevesebbre tippeltem volna- és még az összetevők listája is megtalálható rajta. A kupak bár viszonylag kicsi, könnyen kézre áll. Azt már nem találtam meg, hogy mi a lakk neve/száma, de ha valamelyikőtök tudja, akkor szóljon róla :)

Ecset:


Enyhén lapított, egyenesre vágott. Könnyű lakkozni vele, mert bár kicsi az üveg, az ecset nem csutka, így az én közepesen hosszú körmeimen nem okozott gondot.

Finish:






Három rétegben látjátok, de a három réteg ugyanolyan gyorsan megszáradt, mint nekem a kettő szokott. Szóval én ezt nem írom fel hibaként. Enyhén sűrűbb, mint amit én szeretek, de szerintem ez csak a glitterek miatt van. Egyébként könnyű kenni. Tartóssága elég jó, nekem a negyedik napon kezdett lepattogni egy picit. Lemosni nem volt olyan hű de könnyű, de megéri a szenvedést :)

Ti szeretitek a színes glitteres lakkokat?

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. Tetszik :) Szépek a körmeid és jól áll ez a lakk! Én nagyon szeretem a glitteres lakkokat, csak lemosni nehéz..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Hát igen, meg kellett küzdenem vele, de annyi baj legyen :)

      Törlés
  2. jaj nagyon szép ez a lakk.ehhez hasonló van a nails inc kinálatában persze az nem 300 ft.viszont nekem ez a lakk illetve a szin nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ha jól emlékszem tőlük koppintották. Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  3. Jajj, de jó ez a lakk, nagyon szép a színe, és a kis "mákok" tökre feldobják.

    VálaszTörlés
  4. juj,de gyönyörű*.* engem a sztracsi fagyira emlékeztet *.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés