New in - August

Sziasztok lányok!

Először is szeretnék bocsánatot kérni, amiért ennyi napra eltűntünk Azu-nyannal. Mindketten elfáradtunk és semmit se volt kedvünk csinálni, de most újult erővel visszatértünk :)

Most egy haul jellegű bejegyzést hoztam nektek, de mivel a legtöbb cuccot ajándékba kaptam és nem magamnak vettem, ezért new in címet kapott a bejegyzés. Nem túl sok, de mégis annyi, amennyit érdemes megmutatni :)



Ezt a szépséges korall színű pénztárcát Horvátországban kaptam anyuéktól. Mindig úgy van, hogyha külföldön vagyunk egy valamit választhatok magamnak, amit megvesznek nekem. Sokáig keresgéltem aztán utolsó nap ráakadtam erre a szépségre és azonnal tudtam, hogy ő kell nekem :)


Ajándékot keresgéltem barátnőm szülinapjára, amikor a C&A-ban szembetalálkoztam ezzel a nyaklánccal 250 Ft-ért. A poén kedvéért nem bírtam otthagyni, azóta egyébként nagyon megszerettem.


Szintén C&A-ból és szintén 250 Ft-ért szereztem ezt a két gyűrűt. Emlékszem, hogy teljes áron is nézegettem őket, de akkor nem volt kedvem megvenni, aztán most ott voltak előttem, pont a méretemben az utolsó darabok, ráadásul ennyiért. Nem lehetett kihagyni :)


A Claire's-ben előzőhéten még rendesen le voltak értékelve a cuccok, köztük a körömlakkok is. Ezt a csillámos nude-ot már nézegettem egy ideje, aztán mikor láttam, hogy 300 Ft-ért vesztegetik meg kellett vennem. Sajnos csak ez az egy fajta csillámos volt akkor az üzletben, pedig a többi színt is szívesen megszerezném.




Kedden találkoztam Zsófival (a barátnőmmel Nagyváradról) illetve a családjával, mert felutaztak hozzánk a tűzijátékra. Nagyon jó volt újra látni őket, Zsófit is és a húgát Orsit is, akiből már gyönyörű nő kezd válni. Aranyosak voltak és megleptek engem egy clutch-al, csokikkal, illetve a nagy kedvencemmel oreoval :)


Bocsánat a háttérért, de csak itt tudtam fotózni ma

Tegnap anyuval este gyorsan beugrottunk a Mammutban lévő Promodba. Srácok, őszintén megmondom, hogy rengeteg jó cuccot láttam leértékelve. Konkrétan bárhova néztem találtam magamnak valamit. Blúzt, pólót, rövidnadrágot, szoknyát, tényleg mindent. Sajnos most a keretbe nem fér bele egy nagyobb ruhavásárlás (bátyám utazik ki három nap múlva Dániába egyetemre és most minden fontosabb dolgot neki kell beszerezni), de így is kaptam egy szürke nadrágot és egy oversize baromi meleg és édes pulcsit. Amúgy a nadrág és a pulcsi is 3000 volt, szóval tényleg megérik :)

Ti vettetek/kaptatok valamit mostanában?

xoxo, Sunny

4 megjegyzés:

  1. A pénztárca nagyon szép, meg minden más is, én sajnos lemaradtam a claire's akcióról, úgy bosszant, nagyon szerettem volna a kéket :( Oreo, nyamm! :)

    Mea (Nail Polish Maniac)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem majd még akcióznak januárban, hátha akkor be lehet szerezni újabb lakkokat :)

      Törlés