Lovely Gloss like gel Nr.120 - Teszt

Ma egyenes a Jégkirálynő személyes körömlakkgyűjteményéből hoztam egy lakkot. Na jó, az igazat megvallva a Rossmannban találtam rá a minap, de nem tudhatjuk hogy ők honnan szerezték :P

Lovely Gloss like gel - Nr.120


Na de a viccet félretéve térjünk át a lakkra :)

A csomagolása nekem nagyon tetszik, amolyan egyszerű, de nagyszerű.

Az igazat megvallva, első pillantásra számomra egy lilásabb behatású kék lakknak tűnt. Viszont felkenve egy élénk hidegkék lakkot kapunk, mely az apró csillámok hatására a fényben türkizkéken csillog. Ám aztán észrevettem, hogy enyhébb megvilágításban előjön rajta a liláskék szín is.







Kupakja –a nagyobbacska átmérő ellenére is-könnyen kézre áll.
Az ecset négyszögletes, egyenesre vágott. Könnyű vele lakkozni. Állagát inkább a folyékony kategóriába sorolnám.



Maga az üveg 8 ml-t tartalmaz, melyet 350 Ft-ért tudhatok a magaménak.

1 rétegben nem túl jó a fedése, így min. 2x érdemes átmenni rajta. A körmeimen is 2 rétegben láthatjátok fedőlakkal. Kb. 20-25 perc kell, hogy rendesen megszáradjon.

Szerintem nagyon kis különleges körömlakk :) Nekem a tél jut róla eszembe a fagyossága miatt, így a hideg, havazós téli hónapokban biztos előkerül majd még :)

xoxo, Azu-nyan

4 megjegyzés:

  1. Pont tegnap vettem meg ezt a kék lakkot, még nem próbáltam ki, de olyan szépnek néz ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pont tegnap szereztem be :)
      Bizony, szép kis lakk *-* és olyan jó nézni, ahogy a különböző fényerősségek hatására más színeket ölt :)

      Törlés
  2. hmm ezzel én is szemeztem valamelyik nap. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én így megláttam és rögtön tudtam, hogy ez a lakk haza fog térni velem :)

      Törlés