HOTD - Summer sweets

Ahogy ígértem, íme az első Hair of the day-es poszt! Ohh yeah, ráadásul mivel ennyi ideig tartott, hogy elkészítsem egyből két hajjal is jövök nektek. Az egyik saját ötlet, a másik pedig a kedvenc youtube gurumtól Bubzbeautytól van.

Nézzük is a Bubztól származót:


Ahogy láthatjátok nagyon egyszerű és mutatós, az enyém ilyen lett:






És íme a saját ötleten alapuló hair tutorial:



Elkészítése:


1. Engedjétek ki és fésüljétek át a hajatokat.
2. Egy tincset hagyjatok elől és a többit fésüljétek át a túloldalra (nyugodtan söpörjétek át az egészet, ha nem akartok tincset kihagyni, nekem ez szokásom, de ahogy nektek jobb).
3. Kezdjétek el felcsavarni és csavarjatok bele minden hajszálat.
4. Ha elértétek már a túloldalt a csavarással álljatok meg.


5. Tűzzétek meg hullámcsattal (én ezeket később mindig kiveszem, csak azért kellenek, hogy ne jöjjön szét a csavarás amíg a ,,fonat" részt csináljuk).
6. Szedjétek két tincsre a hajatokat (én itt se szoktam az egészet belevinni, hanem a frufus részemet lógva hagyom, de ti nyugodtan csavarjátok bele az egészet, ha úgy jobban tetszik nektek).
7. Kezdjétek el felcsavarni az egyik tincset.
8. Majd csavarjátok fel a másikat is, itt figyeljetek arra, hogy olyan irányba csavarjátok, mint az elsőt (és azt persze tartsátok is közben).


9. Most a két felcsavart tincset csavarjátok egymásba, itt se mindegy milyen irányba csavarjátok, mivel ellenkezőleg kezdjétek el csavarni. Tehát ha a két különálló tincset ti is az arc felé csavartátok -mint én a képeken- akkor most kifelé kezdjétek.
10. Ha jó szorosan végigcsavartátok a tincseket fogjátok meg az alját az egyik kezetekkel és a másikkal egy kicsit lazítsatok a fonatokon. Én ezt Bubztól tanultam, sokkal természetesebbnek hat a dolog.
11. Gumizzátok be a végét.
12. Jöhet a hajpánt, vagy csatt, ha szeretnétek és már kész is van :)



Remélem tetszett nektek ez a két haj, igyekszem jönni másmilyenekkel is. Ha kipróbáljátok valamelyiket mindenképpen küldjetek róla képet facebook-on :)

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése