Elutaztam

Sziasztok lányok!

Amikor már ezt a bejegyzés olvassátok én javában utazok Horvátország felé egy kisebb faluba Trogir környékére (legalábbis ha jól emlékszem Trogir közelében van). Nevet majd utólag mondok, egyelőre fogalmam sincs. Időzítettem jövőhétre bejegyzéseket (összesen hármat, tudom nem túl sok, de így is örülök, hogy ennyi sikerült ^-^) úgyhogy nem maradtok nélkülük viszont, ha esetleg érkezik majd komment, csak akkor fogok tudni reagálni rá, amikor hazaértem. De persze, ha valami sürgős dolog történne Azu-nyan itt van és tartja a frontot helyettem :)

Nagyon vártam már az utat, olyan jó lesz megint tengerben úszni, búvárkodni, kagylót keresgélni. És olyan elvetemült dög vagyok, hogy az új edzéstervemet még nyaralás alatt is tartani fogom. A vicces az, hogy másfél hete kezdtem megint komolyan edzeni (de most már tényleg!) és anya tegnap reggel közölte, hogy egyébként látszik már, hogy tornázol. Ennél nagyobb dicséretet nem is kaphattam volna! :D Ha valakit érdekel Cassey (blogilates.com) összeállított kalendáriumát csinálom és utána szoktam még szoba biciklizni (20-30 percet erőtől és kedvtől függ). Nyaralás alatt futást tervezek utánuk, vicces lesz...

Na de addig is sok puszit és ölelést küldök nektek és megpróbálom, majd nem halálra aggódni magam a blog miatt (komolyan, néha már olyan mintha a gyerekem lenne, annyit járatom rajta az agyam, durva xD).


xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése