Claire’s Leather Effect körömlakk - Teszt

Egy bordó színű Claire’s leather effect-es körömlakkal készültem mára. Ezen kívül még 3 színnel kecsegtet ez a termékcsalád: feketével, vajszínűvel és egy narancsos, pirosas színnel.

A Claire's most egy remek kis ajánlattal hívogatja be üzleteikbe a vásárlóit: 300 Ft-ért osztogatja körömlakkjait, melyekre pluszba még egy 2 fizet 3-at vihet akció is vonatkozik. Így én is rögtön lecsaptam pár körömlakkra, többek között erre a remek kis bőreffektesre :)



Na de nézzünk milyen is maga a körömlakk:

A kupakja első ránézésre kicsinek tűnt, de meglepő módon kézre áll. Az ecset egyenesre vágott, lapított.
Állaga számomra olyan mintha a folyékonyból idővel egyre menne át a sűrűbb kategóriába, de igazából semmi bajom nincs vele.


Már rögtön a felkenés után elkezd ,,bőrhatásúvá” száradni, apró kis szemcsék megjelenésével. Az igazat megvallva kicsit másmilyennek képzeltem volna el, de így sincs vele semmi bajom :) Egyik körmömön kipróbáltam milyen lenne fedőlakkal, de azzal teljesen elvesztette a lényegét, így azt le is szedtem gyorsan.

2 rétegben kentem fel, 1 rétegben nem az igazi, és a fedése sem olyan tökéletes.






Nagyon gyorsan, kb. 5-10 perc alatt meg is száradt. Tartósságára semmi panaszom nincs, 3-4 napot rendesen kibírta.

Bár nagyon tetszik ez a lakk, de valószínűleg eredeti árán, 1390 Ft-ért soha nem vettem volna meg, hisz 9 ml-ért ezt egy kicsit sokkalom -bár első ránézésre sokkal kevesebbnek tippeltem. Viszont így, 300 Ft-os akció keretében bűn lett volna otthagyni, főleg hogy olyan magányosan álldogált ott a többi lakk között. Ha lett volna, biztos egy fekete és egy vajszínű is hazatért volna velem xD

xoxo, Azu-nyan

7 megjegyzés:

  1. A szegedi Claire's-ben csak egy pár sima és csillámos szín van leárazva. A bőrhatásúak és a homokos hatásúak egyáltalán nem :( pedig eléggé tetszenek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kár :/ egyszer azért majd biztos le lesznek árazva Szegeden azok is :)

      Törlés
    2. Már le vannak. :) Most hoztam el az egyiket :D sandot nem találtam :(

      Törlés