Újabb díj :)

El se tudom mondani, mennyire boldog vagyok, hogy még egy díjjal megajándékozták a blogot. Nagyon szépen köszönöm Eminek ^-^





Szabályok:

1. Linkkel jelöld azt az embert, aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2. Válaszolj a 10 kérdésre, amit a neveződ kiírt!
3. Nevezz/jelölj te is 10 embert a díjra (arra figyelj, hogy 200 alatti legyen a követőik száma)!
4. Írj te is kérdéseket az általad jelölteknek!
5. Jelezd a jelölteid blogjain, hogy jelölted/nevezted őket!

Ugyanúgy, ahogy az előző díjnál itt is Azu-nyannal ketten válaszoltunk a kérdésekre, illetve állítottuk össze a végén a 10 kérdést és a 10 jelöltet :)

Kérdések:

1. Voltál már külföldön? Ha igen hol, ha nem, akkor hova mennél el legszívesebben?

Sunny: Voltam már, nem is egyszer. A suli jó áron szervezett külföldi utakat, így eljutottam Párizsba, Londonba, Berlinbe és Bécsbe is. Emellett a szüleimmel már körbeutaztuk Dél-Dalmáciát és Olaszország egy részét is. Még nagy álmom, hogy eljussak Japánba és Hawaii-ra, de igazából az egész világ jöhet :D

Azu-nyan: Párszor, leginkább sulival. Még általánosban háromszor voltam a sulimmal Ausztriában, ha jól emlékszem Obervellachban. Remek kis hely, meseszép tájjal. Mondjuk 1-2 órára az ottani iskolába is be kellett járnunk, ugyanis német tagozatos voltam (meg a többiek is), így tanulnunk is kellett egy picit. De attól függetlenül én mindig nagyon élveztem azokat az utakat. Egyszer a szüleimmel voltam Görögországban is, egy dolgot sajnálok csak, hogy a nevezetességeket nem néztük meg :(. Emellett már a mostani sulimmal voltam Londonban, az is fantasztikus volt, amit sosem felejtek el :). Illetve Bécsben voltam még az osztálytársaimmal együtt. Viszont egyszer szeretném körbeutazni a Földet, de ha ez így nem is jön össze, Japánba egyszer mindenféleképpen el akarok jutni (meg még pár helyre xD).

2. Mi az álommunkád?

Sunny: Semmittevés xD Na jó, nem. Az elérhető cél gyerek pszichológus, a talán elérhető cél írónő a rendes meló mellett és az abszolút vágy cselédlány kávézó nyitása Azu-nyannal :)

Azu-nyan: Orvos, és remélem sikerül is véghezvinnem ezt az álmom :). És persze, ha elég jól állunk majd, Sunnyval megnyitjuk a cselédlány kávézónk xD.

3. Szereted az animéket, illetve a Japán kultúrát?

Sunny: Ohh yeah, ide velük. Engem rettenetesen le tudnak nyűgözni a japánok a szokásaikkal, számomra állati érdekesek és szeretni valóak. Jó persze vannak furcsák is, de hát azok hol nem? Egyszer szeretnék eljutni egy hagyományos japán esküvőre, olyan jó lenne.

Azu-nyan: Még szép xD. Anime nélkül élni se tudnék. A japán kultúra pedig csodás, bár ebben még nem vagyok túl jártas, de igyekszem minél többet megtudni róla :).

4. Számodra mit jelent boldognak lenni?

Sunny: Amikor tele vagyok energiával, tenni akarással és olyan dologba fektethetem ezt az erőt, amit szeretek csinálni. Emellett boldog vagyok, ha simizhetem a kedvenc macskám, kis állatokat és természetesen, ha a barátaimmal vagyok. Persze van sírás-rívás is velük, de mindig ott a fény az alagút végén ^-^

Azu-nyan: Így még sose gondolkoztam rajta. Talán amikor olyan dolgot tehetek, amit szeretek, vagy ha sikerül jól teljesítenem valamiben. De igazából bármi tud boldogságot okozni, még a legapróbb dolgok is :).

5. Voltál már szerelmes?

Sunny: Nem igazán, nem is volt még eddig komoly kapcsolatom, hogy kialakulhatott volna. Majd talán egyszer :)

Azu-nyan: Nem nagyon. Bár azért remélem egyszer megtapasztalom, csak legyen viszonzott xD.

6. Van olyan személy az életedben, akiért bármit megtennél?

Sunny: Nem is egy ilyen. A szüleimért, a testvéremért és a két legjobb barátnőmért bármikor bármit megtennék.

Azu-nyan: Akiket szeretek, azokért bármit megtennék :).

7. Mi a kedvenc ételed, italod?

Sunny: Talán a grillezett csirkemell salátával a kedvenc ételem, italból meg csakis a szénsavmentes víz :)

Azu-nyan: Kedvenc szerintem nincs is, de viszont szeretem a gyrost, a rántott sajtot áfonyalekvárral, az apu féle chilis babot, a brassóit, meg persze az édességet. Viszont sütik közül a linzert imádom a legjobban *-* (és a házi a legjobb, amilyet remélem sokat kapok majd Sunnytól :P). Italból sincs kedvenc, bár mostanában egyre jobban kívánom a Cola-t, ki tudja miért. Igazából bármi jöhet, csak ne sima víz legyen xD.

8. Mióta blogolsz, illetve kinek/minek a hatására kezdtél el?

Sunny: Az előző blogomat nagyjából egy éve indíthattam, anno még személyes blognak és pusztán szórakozásból. Aztán szembejöttek velem a beauty blogok, amik annyira megfogtak és inspiráltak, hogy teljesen átalakítottam a blogomat. A Sunshine and G-t tiszta lapként indítottam és jelenleg is imádom ^-^

Azu-nyan: Hát talán úgy egy 3-4 napja, és Sunny hatására :P. Bár ha egyszer csinálnék egy blogot, szerintem animékkel foglalkoznék rajta, leírnám az egyéni véleményeimet róluk stb.

(Sunny megjegyzése: Mi az, hogy három-négy napja? Cöhh... már legalább három hete nyúzlak a bloggal, csak lusta voltál :P)

9. Szeretsz-e rajzolni, festeni?

Sunny: Szeretnék, de engem nem szeretnek viszont. Abszolút nulla kézügyességgel rendelkezem, így ezeket inkább hanyagolom. De amúgy szobafestést vállalok ;)

Azu-nyan: Szeretek, bár nagy bánatomra, csak másolni tudok. Viszont csak úgy a semmiből, egyénileg nem tudok rajzolni, ahhoz nincs meg a tehetségem. Ha lenne, tuti rajzolnék egy mangát xD.

10. Tartasz-e valamilyen háziállatot?

Sunny: Igen, nem is keveset. Igazi állatkertünk van itthon, öt macska, egy kutya, egy csincsilla, egy mókus, egy nyúl és egy papagáj :D

Azu-nyan: Persze, nem is egyet :). 3 kutyánk van: 2 törpe schanuzer (Dafni és Jenny), valamint egy Yorkshire terrier (Csoki). Illetve bővelkedem még 2 nyuszikával (Gizmó és Kyoko). És van még 2 kanárink is (Castiel és Voltaire -hát a névválasztásom nehezen fogadták el a szüleim, de becézve lehetnek Casti és Volti XD).

A mi kérdéseink:
1. Van valami furcsa szokásod, ha igen, mi az?
2. Mi a kedvenc könyved?
3. Kedvenc sorozat?
4. Mi a legrosszabb szokásod?
5. Mit tennél, ha nyernél a lottón?
6. Van valami fóbiád, ha igen, mi az?
7. Van valami mottód?
8. Ha belebújhatnál valakinek a bőrébe egy napra ki lenne az és miért?
9. Van bármi tárgyad, amit már kiskorod óta őrzöl? Mi az?
10. Mi lenne az a 10 dolog, amit feltétlenül ki akarsz még próbálni/meg akarsz csinálni az életedben?

Díjazottaink:


Még egyszer köszönjük szépen a díjat!

xoxo, Sunny és Azu-nyan

12 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! :) Hamarosan kikerül! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit :) Már várom ^-^

      Törlés
  2. köszönöm. :$ :))
    én is hamarosan megírom. ;) :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, köszi, én is hamarosan jelentkezem a bejegyzéssel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs miiit, mit mondhatnék, azt is várom ^-^

      Törlés
  4. Nagyon szépen köszönöm! :3

    VálaszTörlés
  5. Megszületett a bejegyzés:)
    http://raindropsinsunshine.blogspot.hu/2013/07/engem-is-megtalalt-liebster-blog-award.html

    VálaszTörlés