NOTD - Yellow Buttercup

Mára egy nagyon szép pasztelles sárga körömlakkal jöttem nem mástól, mint az Astor márkától. Nem vagyok egy nagy sárga rajongó, például ő az első citromsárga lakkom, de egészen megkedveltem ezt a színt :)

Astor - Fashion Studio - 240 Yellow Buttercup




Aranyos, kicsi az üvege, egyszerű, de nagyszerű. Féláron vettem anno még egy kupon segítségével. Az üveg 6 ml lakkot tartalmaz, ami szerintem bőven elég. Amúgy is ez egy olyan szín, amit nem fogok minden héten a kezemre kenni.

Ecset:


Az ecset jó lenne, pont olyan, mint amit én szeretek, ha nem lenne nagyon kicsi. Így hiába áll a kupak kézre, szenvedés volt megpróbálni szépen lakkozni vele. A körömágyamnál például nehezen tudtam rendesen dolgozni, de majd úgyis látjátok a képeken.

Finish:






Ha jól emlékszem három rétegben van a körmeimen, de baromi gyorsan szárad így ez nem gond. Tudjátok én szeretek vékony rétegekkel dolgozni és mindig megvárom, hogy az adott réteg megszáradjon, csak utána kenem rá a következőt. Fedőlakkal 3-4 napig tökéletesen bírta, szóval a tartósságára sincs panasz. A lakk állaga nekem egy kicsit sűrűbb, mint amit én szeretek, de még ez is túlélhető, csak az a fránya pici ecset... A színét én közép sárgának mondanám a pasztell és élénk citromsárga között. Egyébként a napfény mennyiségtől is függ, hogy milyennek látjuk.

Ti szoktatok citromsárga körmöket viselni?

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. Az utolsó képen nagyon tetszik, bár én sosem tudtam rászánni magam a sárga viselésére :) De neked jól áll!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, az elején nekem is fura volt, de aztán megtetszett :)

      Törlés
  2. Nah most már bánom hogy ezt nem vettem meg, de minden más színt elhoztam magammal :-D szép nagyon O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg az, de a többinek is szép a színe ^-^

      Törlés
  3. Hello, I'm Delilah.

    My blog is http://dancinginmyawkwardarms.blogspot.com

    I'm focus on fashion illustrating, so if you interested please take a look and follow me if you like it. Thank you.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hy!

      Sorry, if I write something wrong, my English isn't the best.

      I will look your blog, thanks your visiting and comment ^-^

      Törlés