NOTD - Tengerre fel

Múltkor csaptam le egy szépséges Lovely lakkra a Rossmannban, aminek szuper tengerzöld színe van. Egyetlen gondom vele, hogy a fényképező alig akarta visszaadni az igazi színt. Nem voltunk jóban fotózáskor :)

Lovely - Gloss like gel - Nr. 90



Az üvegről már írtam párszor, tetszik a váltás, jól megcsinálták őket. 8 ml-t tartalmaz és Rossmannos akció keretein belül 349-ért jutottam hozzá.

Ecset:


Ugyanaz, mint az eddigi Lovely lakkoknál, enyhén lapított, egyenes végű. Könnyű vele lakkozni, nem csíkoz.

Finish:


Azt hiszem ez az egyetlen kép, ahol igazán látszik a szép tengerkékes árnyalata, amit a körmömön nem sikerült lekapnom. Egyébként csalóka színről van szó, mert félhomályos helyen simán zöldnek tűnik, míg napon inkább kékesnek.






A képeken is látszik, hogy hol zöldes, hol kékes a finish, nehéz róla eldönteni :) Egyébként két rétegben látjátok, átlagos a száradási ideje és három napig volt a körmömön. Az állaga megint egy kicsit folyósabb volt annál, mint amit én szeretek, de ezt elnézem neki. 

xoxo, Sunny

8 megjegyzés:

  1. jaj, de gyönyörű színe van, imádom az ilyen zöldet. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, mindig a jó kis tengerre emlékeztet :)

      Törlés
  2. nagyon szép, nekem olyan hableányos. :)

    VálaszTörlés
  3. a te körmeiden minden lakk megtetszik, utána nézegetem, és elmegy a varázs. de itt nálad. valamit tudsz! :D

    VálaszTörlés
  4. Eszméletlen szép színe van, listára került!! ;)

    VálaszTörlés