NOTD - Pirouette my whistle

Abba a csodás helyzetbe kerültem, hogy magaménak tudhatok még egyet a mesés Opi lakkok közül. Ezt a lakkot anya eredetileg magának vette, de mind tudjuk, hogy nálam köt ki végül, csak ő gyakran használja majd :)

Opi - Pirouette my whistle


Az üveg a szokásos Opi üveg, amiért én még mindig odavagyok. Egyszerű, nagyszerű és szépséges, a kupak kézre áll és nincs rajta semmi fölösleges matrica. 15 ml-t tartalmaz és 2990-ért vette anya a Douglas-ban (legalábbis, ha jól emlékszem ennyibe kerül ott egy Opi lakk). 

Ecset:


Sima, egyszerű, szokványos ecset, aminek én még mindig nagy híve vagyok. Megfelelő mennyiségű csillámot vesz fel már egy húzásra is, bár a kis hatszögletű csillámokat nehéz kikaparni az üvegből.

Finish:






A lakk állaga számomra pont jó kategóriába tartozik. Nagyon szép csillámos fedőlakk, ami tökéletesen feldob bármilyen egyszerű körmöt. Egy rétegben van a múltkor látott Lovely lakkon és így hamar megszáradt. Ezt a manit még a szóbelin viseltem, egyszerű volt és visszafogott, úgyhogy pont megfelelő. Tartósságról csak annyit tudok mondani, hogy három napig viseltem addig tökéletes volt, viszont utána lemostam :)

Nagyon megszerettem ezt a lakkot, biztos, hogy előkerül majd a jövőben még párszor.

xoxo, Sunny

2 megjegyzés: