NOTD - Galaxy attack!

Régóta terveztem, hogy kipróbálom a galaxy körmöket, csak nem volt itthon hozzá ezüst fedőlakkom. Aztán amint lett egyből beugrott, hogy bizony nekem is meg kell csinálnom. Őszintén szólva nagyon tetszik a végeredmény, biztos, hogy télen újra meg fogom csinálni.








Amiket használtam hozzá:


- Essence - Breaking dawn part 2 - 01 Jacob's protection (két rétegben az alap)
- NYC - In a NY minute - 206 East Village
- Essence - régi szortiment hm... eltűnt a neve
- Essence - régi szortiment, szintén névtelen
- Essence - régi szortiment - 84 Midnight charm
- OPI - Priouette my whistle

Nektek, hogy tetszik? Ti szeretitek a galaxy körmöket?

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! :) Az én galaxis körmöm nem lett ilyen szép, mikor próbálkoztam vele! :) Nagyon ügyes vagy! :)

    Szép estét neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, majd legközelebb neked is menni fog :)

      Törlés