Liebster award :)

Rékától kaptam meg ezt a díjat, amivel óriási nagy örömöt szerzett nekem. Innen is nagyon szépen köszönöm. Egy ilyen díj nagyon fel tudja dobni egy bloggerina kedvét :)

Szabályok: 

1. Tedd ki a képet





Mivel most már Azu-nyan is a bloghoz tartozik (mintha valami berendezési tárgy lenne xD), ezért a következő két pontot mind a ketten kitöltöttük :)

2. Írj 11 dolgot magadról!

Sunny: tyűű, nehéz feladat... 
1. Csoki- és édesség függő vagyok.
2. Imádok fényképezni és imádom a fényképezőmet, a blogolásból ez lett a kedvenc részem :)
3. Rettentően rendetlen vagyok és utálok porszívózni.
4. Nem használok hajbalzsamot.
5. Szeretem nézni, ha valaki kockul.
6. Cipő bolond vagyok :)
7. Szeretnék utazni és az utazásaimról könyvet/könyveket írni.
8. Kedvenc tantárgyam az irodalom.
9. Nem szeretem, ha idegenek hozzám érnek vagy belépnek a magánszférámba, ezért szórakozóhelyekre se szeretek járni.
10. Régen néptáncoltam és mazsoretteztem is.
11. Álmodozó vagyok.

Azu-nyan:
1. Lusta vagyok, de oly nagyon, hogyha verseny lenne belőle, a dobogósok között végeznék xD
2. Imádom az édességeket, így egy újabb csoki- és édességfüggő jelentkezik ^-^
3. A zöldségek az étlapomról ki vannak húzva. ;D Bár pár kivétel azért akad (pl. borsó, kukorica stb..)
4. Nem iszom vizet, max. ízesítettet. Igazából nem tudom, hogy ez hogy s miért alakult ki bennem.
5. Anime függő vagyok xD
6. Nehezen nyitok mások felé, és az érzéseimet is gyakran magamba fojtom.
7. Egyszer szeretném körbeutazni a Földet, egy amolyan Willy Fogg féle 80 nap alatt a Föld körül ;D
8. Ha zenét hallgatok, van hogy elképzelek egy másmilyen világot, mondhatni megalkotom a saját animém. Bár ahhoz először talán kéne egy manga. Az ötlet megvan, viszont lerajzolni már nem tudnám xD
9. Régen még bölcsődés vagy óvodás koromban jazz balettoztam, majd kis általános iskolásként hip-hopoztam, de nem szerettem, és nincs is túl nagy tehetségem a tánchoz, úgyhogy ez abba maradt. Ill. ovisként jártam rajztanfolyamra, viszont miután lecserélték a kedvenc tanáromat, abbahagytam azt is. Valamint zongoráztam kerek 7 évig, de annak csúfos vége lett. Viszont szívesen zongoráznék újra (sajnos már nincs min. :'().
10. Az önbizalmam úgy 0 körül lehet valahol, és emiatt néha van, hogy amikor pl. mások nevetnek a hátam mögött, úgy érzem, rajtam nevetnek.
11. Félek a sötétben, de rettentően.
(ááá, úgy érzem ez egy picit lehangoló 11 pont lett rólam °-° De amúgy vidám lány vagyok, szóval senki se ijedjen meg tőlem ;P)

3. 11 kérdés, amit Réka tett fel:

1. Miért döntöttél úgy, hogy azt a szakmát választod, amit választottál/választani fogsz?

Sunny: Azért készülök gyerek pszichológusnak, mert segíteni szeretnék a gyerekeken. Mindig is volt bennem egy ilyen fajta vágy, és bár lelkileg megterhelő munka lesz, az elért eredmények miatt mégis boldog leszek. Emellett szeretném majd a delfin és/vagy lovas terápiát is kitanulni, hogy így is tudjak segíteni mozgáskorlátozott vagy betegségben szenvedő gyermekeken. 

Azu-nyan: Azért szeretnék orvos lenni, mert szerintem a legjobb dolog az életben a gyógyítás, és csodás érzés lehet megmenteni valaki életét. Ezzel amolyan angyaliságot is megtestesít számomra. Ill. van egy nyomós oka is annak, amiért orvos akarok lenni, de az maradjon titok :P. Amúgy az orvoslás iránti vágy szerintem mindig is bennem volt, bár kicsiként még állatorvos akartam lenni. (Majd a Grace klinika hatására a sebészi szakmán is gondolkoztam. xD)

2. Sorozatok vagy inkább filmek?

Sunny: Uhh sorozatfüggő vagyok, de nagyon. Kb. harminc sorozatot követek egyszerre, de mindig találok újabbakat, amik érdekelnek. Azért szeretem őket, mert gyorsan meglehet nézni napközben egy-egy részt és csak 30-45 percet vesz el az életemből, nem másfél-két órát mégis ki tudok kapcsolni. Nyáron viszont mindig rengeteg filmet is nézek, olyankor szoktam behozni az év közbeni lemaradásomat :)

Azu-nyan: Hát ha most a sorozatot helyettesíthetem az animével, akkor bizony én elég erősen függő vagyok. Kb. már jócskán 100 felett lengedezhet a ,,láttam" zászló. Bár még így is rengeteg olyan van, amit nem láttam, de meg akarom nézni. Az a jó, hogy csak 22-24 percesek, így elég gyorsan el lehet fogyasztani őket. Nem hiszem, hogy tudnék élni animék nélkül xD. Persze azért sorozatokat és filmeket is szoktam nézni :P.

3. Mi kapcsol ki igazán?

Sunny: Egy jó könyv, a kedvenc zeném, csacsogás a barátnőimmel vagy egy jó sorozat rész :)

Azu-nyan: Anime nézés, zenehallgatás, egy jó könyv olvasása, játszás valamelyik ps2 játékkal stb... olyan dolgok, amiket szeretek csinálni xD

4. Otthonülő vagy inkább aktív utazó/kiránduló vagy?

Sunny: Leginkább otthonülő és lustálkodó ember vagyok. Vidéken élek és a barátnőim elég messze élnek tőlem, úgyhogy nálunk ritkán van spontán találkozás, mindig legalább egy nappal korábban le kell szervezni pontosan a dolgokat (kinek hova ér be a busza, hányra). Viszont szeretek utazni, amikor például nyaralunk minden este kötelező programom, hogy elmenjek sétálni a városban és nézelődjek. Szóval ez nálam helyzettől és kedvtől is függ :)

Azu-nyan: Áh természetesen otthonülő típus vagyok. Persze, ha külföldön vagyok, akkor a kitűzött cél: a nevezetességek megnézése, így olyankor aktív is tudok lenni xD. De csak úgy spontán sétálni, túrázgatni itt vidéken, ahol élek, nem szeretek. 

5. Melyik a kedvenc könyved és miért?

Sunny: Annyi van, hogy rettentően nehéz választani. De, ha már muszáj, akkor Shoko Tendo-tól a Jakuzák holdja. Erről a könyvről már többször tettem említést a régi blogomon, ugyanis a kedvenc országomban Japánban játszódik. Shoko egy jakuza főnök lánya volt és az életét írta le a könyvében. Durván valósághű könyv, néha brutális és borzalmas dolgokkal. Shoko leírja, hogyan sikerült kilépnie a régi, rossz életéből, hogy boldog anyuka lehessen. Az ő kitartásából mi, olvasók is nyerünk. Nekem rengeteg erőt ad az a könyv és szerintem minden nőnek érdemes elolvasnia.

Azu-nyan: Úgy konkrét kedvencem nincsen igazán. Viszont Takami Koushun-tól a Battle Royale nagyon tetszett, az szerintem egy remek könyv. Az ember egyszerűen nem tudja letenni xD. De szerintem ugyanilyen jó könyv Shoko Tendo-tól a Jakuzák holdja, de Sunny már leírta, hogy miért :).

6. Milyen tulajdonságodat tartod a legnagyobb előnyödnek?

Sunny: Hm... talán azt, hogy könnyen és gyorsan ismerkedem. Mindig is társasági ember voltam, aki könnyen nyit mások felé és kezdeményez beszélgetést. Szerintem ez nagy segítség lesz még a jövőben :)

Azu-nyan: Hát... egyiket sem? xD Igazából nincsen szerintem olyan kiemelkedő tulajdonságom, ami előnyömre tudna válni. xD

(Sunny megjegyzése: Azu-nyan itt szokás szerint alul becsüli magát, sok tulajdonsága van, ami előnyére fog válni, például az irdatlan szorgalma, amivel tanulni szokott. Én sosem lennék képes arra, hogy annyi mindent megjegyezzek, mint ő.)

7. Ki az a személy, aki inspirál?

Sunny: Nincs konkrét személy, engem bármi tud inspirálni. Egy elejtett mondat a barátnőimtől, egy szép kép, naplemente, friss sütemény illat, egy mondat az aktuális könyvben, amit olvasok, tényleg bármi :)

Azu-nyan: Konkrét személy nincs, aki inspirálna. Igazából bármi lehet inspiráló, ha magunk számára azzá tudjuk tenni. De pl. nemrég fejeztem be a Sket Dance c. animét, ami elég nagy hatással volt rám, és ami miatt szeretnék változtatni 1-2 dolgon. 

8. A sminkek/körömlakkok iránti szereteted mikorra nyúlik vissza?

Sunny: A sminkek már kislány korom óta. Mindig is szerettem turkálni anya dolgai között, aztán ahogy nőttem nekem is egyre több termékem lett. Nagyon szeretem, mert egy jó smink minden nőnek az előnyösebb arcát hozza ki és magabiztossá tesz. A körömlakkok kb. 3-4 évre, kisebb koromban rágtam a körmömet és a körömlakk mániám segített ezt a szörnyű szokást leküzdeni. Ma már sosem vetemednék rá :)

Azu-nyan: Igazából nem nagyon tud visszanyúlni sehova, mert sosem alakult ki bennem olyan komoly szeretet irántuk. Mármint remek dolog mindkettő, de pl. a sminkelésről én nagyon keveset tudok. Viszont mikor még kisebb lányka voltam, sokat turkáltam anyu sminkcuccai között, és próbáltam sminkelgetni magam xD. Igazából sminkelném magam, ha jó lennék benne. Ha pl. conra megyünk, akkor is mindig Sunny sminkel ki. xD Mondjuk szeretném megtanulni a művészetét, mert egy jó smink igazán széppé tudja varázsolni az embert. A körömlakk az meg úgy van, ha nem lennék olyan lustika, még festeném is a körmöm. xD. De talán majd most ráveszem magam xD.

9. Van valami sminkterméked, amit újra és újra megvásárolsz?

Sunny: Nincs. Nagyon durva, de tényleg nincs. Bár most fogyóban van a Garnier bb krémem, lehet, hogy azt újra fogom, de erről még nem döntött az esküdtszék a fejemben. Általában az alapozóimat anya szokta hozni az üzletből és mindig másfélét hoz, bár remélem, hogy a mostanit majd újra tudja hozni, mert azt nagyon megszerettem :)

Azu-nyan: Nincs, eddig sosem szorultam rá. xD

10. Van testvéred?

Sunny: Igen, egy bátyám van. Nem felhőtlen a viszonyunk, de most már sokkal jobban kijövünk egymással, mint kisebb korunkban. Sikerült rájönnöm, hogyan kell kezelni :)

Azu-nyan: Nincs. Mondjuk egy bátyuskának örültem volna, biztos hogy rengeteget bunyóztam volna vele xD. Igazából mindenféleképpen egy nálam kb 2-3 évvel idősebb testvért akartam volna, de hát ez ugye az én esetemben már lehetetlen xD.

11. Szeretsz sütni/főzni? Melyik azaz étel, amit először készítettél egyedül?

Sunny: Nem is az, hogy nem szeretek, de nem igazán tudok. Bár az alap dolgok mennek, viszont rendes sütit még sosem sütöttem. Lehet, hogy itt lenne az ideje, úgy ennék egy finom muffint. Szerintem amit először készíthettem az tükörtojás lehetett, jaj nem is, sajtos tészta volt. Emlékszem nem volt itthon semmi kaja, aztán megláttam egy csomag tésztát és már meg is volt a tervem :D Na nem nagy cucc tésztát főzni, de 13 éves lehettem kb. :)

Azu-nyan: Hát ha tudnék, akkor szerintem szeretnék főzni. Persze tudom, hogy idővel meg kéne tanulnom a csínját-bínját. Viszont apumnak -aki a főséf a családban- szoktam segíteni néha a főzésben, bár főleg csak beleeszegetni szoktam, miközben ő főz xD. 

4. 11 kérdés 11 ember, akinek felteszem ezeket/tovább adom a díjat:

Ne haragudjatok meg érte, de már annyi embernél járt ez a díj, hogy képtelenségnek tartom, hogy 11 embert össze tudok szedni, akinél még nem volt. Nálunk most így megszakad a sor, remélem nem nagy baj :)

Még egyszer köszönjük a díjat Rékának és a kérdéseket is :)

xoxo, Sunny és Azu-nyan

2 megjegyzés:

  1. Szia! :) Tőlem is kaptál egy díjat! :)))

    http://sunshineandglamour.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon szépen köszönöm! :D

      Törlés