Élménybeszámoló - Gyopárosfürdő

Előzőhéten éppen a kocsiban ültem ilyen tájt a családdal és robogtunk le Orosháza környékére, a Gyopárosfürdőn lévő Hotel Corvus Aqua-ba. Őszintén szólva nagyon jól éreztem magam, de nagyon el is fáradtam. Az út minden volt, csak nem pihentető wellness :) 

A hotel weboldalát ezen a linken keresztül elérhetitek, ott van kép magáról az épületről, amiről én nem készítettem (elfelejtődött a dolog). Talán három körül érkezhettünk meg és kisebb huzavona után elfoglaltunk egy standard lakosztályt, legalábbis ha jól emlékszem az volt a neve. Nagyon igényesen volt berendezve, tágas, tv-vel, wifivel, klíma berendezéssel és még erkélyünk is volt pazar kilátással. Minden jó volt leszámítva az ágyakat, mivel azok nagyon kemények voltak és képtelenség volt jót aludni rajtuk, sajnos.








Félpanziós ellátást kaptunk, vagyis volt reggeli és vacsora, mindkettő svéd asztalos volt és az ételre panaszt nem tudok mondani, nagyon finomak voltak és ínycsiklandozóak.




A hotel össze volt kötve a Gyopárosi élményfürdővel és természetesen a napok nagy részét ott töltöttük. Az élményfürdőnek van gyógyvíz részlege, szauna részlege, konditerme (mondjuk egy cardio gép sincs ott, csak erősítők). Nagyon tetszett, hogy itt végre van rendes úszómedence. Aki még emlékszik tavaly Miskolctapolcán voltunk és az ottani fürdőben ,,úszómedencének" titulálták a 100-120 centis vizet, amit én inkább kacsaúsztatónak hívnék. Találhatunk csúszdákat (kettőt) és vannak sodró medencék is, meg egyéb ilyen vizes fújós dolgok, amik szoktak lenni.

Én a legtöbb időt az úszómedencében töltöttem, ami sajnos eléggé koszos és hordalékos volt, de ezt leszámítva nagyon jó (végül is naponta nem engedhetnek le annyi vizet, úgyhogy valamilyen szinten érthető). Ha nem ott voltam, akkor vagy pihentem, vagy csúsztam párat. Csúszdák közül van egy nyitott és zárt csúszda, a nyitott magasabbról indul, de szerintem a zárt mégis gyorsabb. Egyébként szimpla csúszdák voltak, sokszor kellett sorban állni.

Egyik délután a szaunába is lenéztem, nem vagyok nagy szaunás, de mivel elkezdtem tornázni és egészségesebben élni úgy döntöttem annyival tartozok a testemnek és a lelkemnek, hogy kipróbálom még egyszer. Azért nem szeretem a szaunákat, mert fullasztóak, egyszerűen képtelen vagyok elviselni, ha nem kapok rendesen levegőt. Anya javaslatára a fény szaunát próbáltam ki, ami meglepő módon nagyon kellemes és jó volt. Enyhe narancs illat érződött a levegőben és fénycsövekből különböző színeket vetítettek ránk. Simán kibírtam 45 percet bent, a nem kapok levegőt pánikom csak utána tört rám. Akkor viszont kijöttem és elücsörögtem a lehűlőnek szolgáló jakuzziban.




Ami meglepő volt a hellyel kapcsolatban, hogy tilos a Gyopáros-tóban fürödni. Ezt a szabályt feltételezem azért hozták, hogy megvédjék a tó ökológiai felépítését, de azért számomra frusztráló volt, hogy ott a hatalmas tó előttem és nem mehetek bele. Ellenben sokan horgásztak a környékén. Ja és lehetett vízibiciklit bérelni, de én ennek se láttam értelmét, hiszen mi jó a vízibiciklizésben, ha nem ugorhatsz be róla a vízbe? :)




Összességében nagyon jól éreztem magam, nagyon szép hely, csak ne lett volna olyan kemény az a fránya ágy.

Ti voltatok már valamerre nyaralni? Tervezitek, hogy mentek? Ha igen merre?

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. Hozzánk tök közel van,tavaly előtt nyáron én is voltam. Persze mivel nagyon közel van mi nem szálltunk meg,hanem reggel mentünk este pedig jöttünk. Nekem a csúszdák voltak a kedvenceim. Különösen a sárga. :D
    Szépek a képeid!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsés vagy, hogy olyan közel van :) Egyébként a sárga tényleg jó volt, csak annyian álltak ott, hogy lassan elment a kedvem a csúszdázástól xD
      Köszi :)

      Törlés
  2. De szép helyen voltál :)Én még sosem jártam arrafelé. Egyébként a hotel nagyon jó lehetett, igazán szép a szoba berendezése. És az a limonádé.. na azt most elfogadnám :)
    Én most hosszúnyaraláson vagyok Japánban, de már két hete esik az eső minden nap...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Japánban vagy? Jajj, de irigy vagyok *-* Az esőt leszámítva biztos nagyon jóóó :D Ha megkérdezhetem merre vagy és milyen az ország?

      Igen, nagyon szép volt és mojitonak meg ki tud ellenállni? ^-^

      Törlés
    2. Jaj, bocsi, nem tudtam hogy mojito.. de úgy is jöhet :D

      Tokió közelében vagyok egy kisebb városban (nem kicsi amugy, csak az itteni mértékkel nézve). AAmugy szép az ország, nagyon tetszik.
      A blogomra tervezek majd több japános bejegyzést is irni, ha van kedved nézz be: http://fairyland088.blogspot.hu/
      De ha van konkrét dolog ami érdekel, szivesen irok bármiről :)

      Törlés
    3. Nem gond, simán elmegy limonádénak xD

      Amúgy már nézegettem a blogod, a 100 yenes bolt nagyon jó lehet :) Konkrét kérdésem nincs, mert mindenre kíváncsi vagyok, de majd többször belesek hozzád ^-^

      Törlés