Egy hetem #14

Sziasztok lányok!

Facebook-on írtam, hogy nem leszek tegnap gép közelben, időm meg nem volt elkészíteni ezt a bejegyzést, úgyhogy egy nap csúszással hozom nektek.

Mozgalmas hetem volt. Kezdve azzal, hogy hét elején apával kötöttünk egy megállapodást. Ugyanis van itthon meggyfánk és leszedtük egy nagy vödörnyi meggyet, jó lesz sütinek, levesnek, stb. Kisebb vitatkozás során -miszerint a meggyben van-e kukac, vagy sincs-, apával eljutottunk oda, hogy oké kimagozom az egész vödörnyit, ha minden kukacos meggy után kapok 100 Ft-t. Mondanom se kell, hogy gazdag ember lettem, mire végeztem két óra alatt :D

Aztán lejelentkeztem forgalmi vizsgára, július 25-én 13:20-tól szurkoljatok, mert lecsap a bárd. Eléggé félek, de azért remélem menni fog.

A pénteken találkoztam Azu-nyannal, akivel vásároltunk és császkáltunk (apropó hónap végéig a Hádákban -legalábbis a Duna Plázásban tuti- 50%-os akció van!). Aztán a kis hölgy nálam aludt, szombaton meg koktél party time volt újra a csajokkal és vasárnap kora reggel indultunk le a Balatonra Azu-nyannal. Nagy fürdést nem csaptunk, mert cefetül hideg szél fújt, de azért megmártóztunk a vízben és napoztunk. Lett is egy kevés színem :)






HOTD, amúgy egy kérdés csajok: érdekelnének titeket hair tutorialos bejegyzések? Mert nyáron szeretek ilyenekkel szórakozni és ha van rá igény, akkor szívesen megörökíteném őket. Ez a fenti most egy saját ötleten alapult, de szívesen hozok youtube guruktól is hajat, ha gondoljátok :)

Sütiii *-*


Eredetileg én vettem észre ezt a szuper édes cseresznyés-mentás ruhát, de aztán Azu-nyanon sokkal jobban állt :) Sajnos hiányzott róla 4-5 gomb, így végül az üzletben hagytuk.

Nagyon tetszett ez a felső, de végül nem vettem meg.
Amúgy sincs hozzá elég jó alakom :)

Azu-nyan aztán hazatért ezzel a szuper édes
tengerész rucival. Alig várom, hogy lássam rajta :)
A jól megérdemelt meggyleves :D

,,Nekem a Balaton a Riviéra"



Hazafelé tettünk egy kitérőt Balatonboglárra, ahol megnéztük a Gömb kilátót. Fel is mentünk és lenyűgöző a kilátás, de nekem, mint tériszonyos lánynak nem jött be a rácsos (szóval átlátszó) padló. Sőt, csak korlát mellett voltam hajlandó közlekedni. Enyhén felment a félelem faktorom, de végül a fotók miatt nagyon megérte :)



Tele volt a hely szitakötőkkel, de sajnos csak ez az egy szállt le.
Szerencsére azért így is le tudtam kapni :)






Megnéztük a tojást is, ami nagyon szép és részletgazdag volt. Igazán tetszett :)

Egy kis részlet, ami megmozgatta a fantáziámat

A mostani hetem is igen mozgalmasnak ígérkezik, csütörtökön házibuli a barátnőimmel, pénteken lazulás Azu-nyannál, szombaton nyári Mondocon (vörös parókás és rózsaszín Inori parókás zombi lányok leszünk ^-^), vasárnap pedig utazik a család Gyopárosfürdőre három napos wellnes pihenésre. Már nagyon várom ezeket az eseményeket :)

Nektek, hogy telt a hetetek? Strandoltatok mostanában? 

xoxo, Sunny

4 megjegyzés:

  1. jujj a balatoni képen nagyon szépek lettek! :) és igen, legyenek hajas posztok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) És rendben, akkor ráállok a témára fotózás ügyileg :)

      Törlés
  2. sziaaa sunny:)
    díjat kaptál tőlünk!
    http://zsanibia.blogspot.hu/2013/07/dijat-kaptunk.html?showComment=1374090329690#c277058233033114057

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó nagyon szépen köszönöm ^-^

      Törlés