Egy hetem #13

Nem szeretem, hogy a nyári napok ilyen gyorsan repülnek. Ráadásul egybeolvadnak és már abban sem vagyok biztos, hogy mit is csináltam ezen a héten. Mondjuk most volt egy kis időm és fényképeztem a kertben, hoztam onnan pár képet, meg ettem, ettem és ettem :) Imádok enni, nincs mit tenni. Egyébként relaxáltam még és vezetni jártam, lassan jön a forgalmi vizsga. Kicsit félek tőle, jó lenne elsőre átmenni :) Emellett nyelviskolába regisztráltam, elvileg holnap bemegyek megnézni az egyik órát és ha bejön, akkor oda fogok járni szuperintenzív angol tanfolyamra (5x4-es...).

Levendula, imádom az illatát :)



Olyan hülyén tud aludni, hihetetlen xD

Halrudacskák és saláta nyami-nyami

Szegénykémet sikerült felébresztenem, félkómás fejjel figyel :)


Képtelenség fényképezni az udvarban, mert jön és ilyen édesen zaklat :)


Rántott patisszon és kurkumás ubi sali, ez is fincsi volt :)

Olyan, mint egy madár

Imádom ezt a sorozatot, alig bírom abbahagyni :)

Főtt kukorica, nagyon hiányzott már :D

Ezt a meleget szegény Csincsi se bírja már :)

Nektek, hogy telt a hetetek? Mi jót csináltatok? 

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése