Avon Infinitize szempillaspirál - Teszt

Sunny erőteljes unszolása kiszakított a lustaság bugyraiból és végre elkészült életem legelső bejegyzése is. Mivel még sose írtam sminkről tesztet, így kérlek, legyetek elnézőek velem :).

Az Avon Infinitize szempillaspiráljáról hoztam nektek egy kis leírást :).


Nem nagyon szoktam szempillaspirálozni magam, mert mindig félek, hogy elkenődik, lekönnyezem stb.. Viszont ez az Avonos termék nagyon megtetszett. Nézzük miért is :):

A termék leírása: ,,3 hatás 1 spirálban: hosszabb, göndörebb és íveltebb szempillákat varázsol. A három gömbfejből álló kefe minden szempillát elér. Különleges összetétele speciálisan formázott mikroszálakat tartalmaz. Ellenáll a párának és az izzadságnak."

Valóban hosszít, ami nagymértékben köszönhető a benne található mikroszálaknak. Én 2-3 rétegben szoktam felkenni, bár ennyinél már kezdi összeragasztani a szempillákat, de szerintem egy szempillakefével ez korrigálható.

A mikroszálak (a kefén is látszik néhol, hogy tényleg vannak benne ilyen mikroszálak)
A kefe alakja nagyon érdekes, bár tény, hogy hozzá kellett szoknom a használatához. Ám talán pont a kefe formája miatt egy kicsit több festéket vesz fel, mint kéne. Maga a festék állaga inkább sűrűbb, mint folyékony, de inkább sorolnám a kettő közé, amolyan pont jó.


És aminek személy szerint nagyon örülök, hogy tényleg ellenáll a párának és az izzadságnak, még egy fárasztó 7-8 órás sulis nap után is elkenődés nélkül fennmaradt.

A narancssárga csomagolása szerintem igazi kis nyárias színezetet ad neki. 10 ml-t tartalmaz. Akció keretében 1200-1400 Ft körüli áron rendeltem, az eredeti ára viszont 2050 Ft, de szerintem az sem vészes ár érte.  

1 réteg hatása

Szintén 1 rétegben

Összességében én nagyon megszerettem, ha pontoznom kéne, 8-at adnék a 10-ből :)

Ti próbáltátok már ezt a szempillaspirált, és ha igen, milyennek találtátok? :)
xoxo, Azu-nyan

4 megjegyzés:

  1. Sziia, nem régóta követlek, mostanában el is voltam havazódva, de pótolok és szorgalmasan kommentelgetek. :33
    Ahhoz képest, hogy első lyen bejegyzés, egyáltalán nem rossz. ^^
    Avonos spirálokat még nem használtam..régebben volt Miss Sporty, azt imádtam, jelenleg Essence van.
    Mindig vízállót veszek, mert a szemem elég vizes, könnyezik, nedvesebb, mint az átlag, és nem akarom, hogy elkenődjön, ezért nem vízállót még nem igazán mertem kipróbálni.
    Nagyon jó a blogod, csak így tovább! ;3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj köszi, nagyon drága vagy *-*
      és az essence-set milyennek találtad? :)Lehet hogy egyszer majd akkor kipróbálok egy Miss Sporty-sat is :)
      áh tudom milyen, én szemem is gyakran könnyezik :)

      Törlés
    2. nagyon jóóó! szerintem teljesen megéri az árát, sőt még talán jobban is...1-2 barátnőmnél láttam Rimmel/Maybelline/egyéb drágább spirált, de ahogy elnéztem azok sem tudtam többet az Essence-nél, ami olcsóbb. teljesen megvagyok vele elégedve. ^^

      Törlés
    3. Akkor lehet, hogy majd én is beújítok egyre :)

      Törlés