Alverde táska 50 DM pontért

Facebook-on már írtam, hogy kiváltottam az Alverde táskát, most íme megmutatom, hogy nekem mit rejtett. Én meg vagyok elégedve a kapott termékekkel, de lássuk is, hogy miért:

Kupac



Garnier Fructis Pure shine hajerősítő sampon, na ezt is azért tudom mert google is my friend, egyébként azt hiszem lengyelül van rá írva a szöveg a mintára. Egy ehhez hasonló Garnier sampont már nézegettem, ez is szilikon és parabén mentes, szóval én boldogan fogom kipróbálni :)


Garnier moisture match arckrém fakó és fáradt bőrre. Bevallom ez nem éppen az én arcbőrömnek való, jobban örültem volna a mattítós krém mintájának, de ez sem tűnik rossznak. Egy próbát szintén megér.


Lactovit tápláló tusfürdő, még életemben nem hallottam erről, de elméletileg csodásan bársonyos bőrt varázsol. Kíváncsian várom, hogy az én csontszáraz bőrömmel mit fog kezdeni.


Halloween blue drop parfümminta, nem rossz, virágos illata van és elég tartós is, mert lassan már 10 órája illatozik a csuklómon. Az egyik legjobb barátnőm, Krissy illatára emlékeztet :)


Essence - volume & gloss szájfény - 005 Crush on you. Bevallom neki nagyon-nagyon örülök, kb. egy-másfél éve vonhatták ki a forgalomból, de nem zavar, hogy most megkaptam. Amikor megláttam nagyon szurkoltam neki, hogy semennyire se legyen pigmentált és szerencsére egyáltalán nem az. Szuper vizes hatást ér el az ajkaimon és még enyhén hűsít, illetve bizserget is. Pont ilyen szájfényt kerestem a nyárra :)


Kuponok. Számomra ezek a legjelentéktelenebbek van két kupon fogkefékre, egy fogkrémre, egy hajfestékre, egy szőlőmag tablettára, meg egy tisztasági betétre és egy pedig márka-joker kupon az Astor termékekre. Szerintem maximum az Astort fogom felhasználni körömlakkokra, de mást nem igazán hiszem.



Maga a táska nekem tetszik, elég szépre sikeredett, jó lesz amikor leugrunk anyuékkal Dorogra és elég csak gyorsan beledobálni a dolgaim :)

Összességében: nekem tetszik a kis csomagom, kuponfüzetekre nem szoktam pontokat költeni, inkább ilyenekre verem el őket és a szájfény most tényleg pont a legjobbkor jött :)

Ti kiváltottátok? Gondolkoztok azon, hogy kiváltsátok?

xoxo, Sunny

14 megjegyzés:

  1. Holnap én is szerzek egy ilyen tatyit :) Melyik Dorogra ugrotok le? Az komárom-esztergom megyei Dorogra :)? Vagy nagydorogra :)? (csak mert azt is Dorognak hívják arrafelé és egyszer egyik barátnőm magyarázta, hogy így meg úgy megy Dorogra, kérdeztem tőle, hogy jössz felénk, erre kiderült, hogy ő nagydorogra gondolt :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem neked is jó dolgokat rejt majd :)

      A Komárom-Esztergom megyei Dorogra :) Van ott egy bánya tó, mi csak Dorogi-tónak hívjuk, mindig odajárunk strandolni nyáron. Kocsival nincs messze és elég olcsó a belépő, szóval nagyon szeretjük ^-^

      Törlés
    2. A Pala igen :) mi is párszor lenézünk nyaranta :) bár nekem nincs messze, mert Dorogon dolgozom :)

      Törlés
    3. Na akkor jó neked :) Lehet, hogy már láttuk is egymást :P

      Törlés
  2. Én csak csütörtökön kerülök DM közelbe, de reménykedek, hátha marad még. :) Én is mindig ilyenekre szoktam beváltani a pontjaimat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szurkolok, hogy legyen még, de szerintem meg van rá az esélyed :)

      Törlés
    2. Köszi :) Remélem lesz még, bár ha nem, az sem nagy baj. :)
      Továbbadtam neked egy díjat. :) http://dreamworldandmylife.blogspot.hu/2013/07/dijat-kaptam.html

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Remélem hasznos dolgokat rejt majd a tiéd is :)

      Törlés
  4. A te posztodat olvastam másodjára erről az alverde táskáról, és nagyon meggyőzött! Úgy hogy köszönöm a gyors posztot róla. :) Én is kiváltottam kettőt is, már írtam is róluk: http://eeeverythinghasbeauty.blogspot.hu/2013/07/alverde-szutyo-es-mini-haul.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó örülök neki, hogy segíthettem, ahogy látom neked is egész jó termékek lapultak, kivéve azt a fránya arany rúzst meg férfi parfümmintát. Köszönöm a kommented ^-^

      Törlés
  5. imádom ezt a szájfényt!!
    lehet még kapni??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Múltkor láttam Váci utcai Müllerben 390-ért szóval ott még lehet :)

      Törlés