NOTD - Világosabb mályva

Végre eljutottam addig, hogy kipróbáltam az új Lovely lakkom. Szerintem nagyon jól csinálta a Lovely ezt a váltást, az üvegek jól néznek ki, a színek mesések, már csak a fantázia neveket hiányolom, de azokat nagyon :)

Lovely - Gloss like gel - Nr. 294



Nagyon szeretem az új Lovely lakok üvegét, egyszerű, szép, a kupak könnyen kézre áll. Nincs rajta felesleges szöveg, csak ami fontos. 8 ml-t tartalmaz és 450 Ft-ért vettem.

Ecset:


Kicsit szélesebb, mint a hagyományos egyenes végű ecsetek, de ez nem okoz problémát, könnyű vele lakkozni és nem csíkoz.

Szín:






Két rétegben láthatjátok, maximum 30 perc alatt megszáradt szép fényesre, de azért én kentem rá fedőlakkot. A lakk állaga számomra pont jó kategóriánál egy icipicit volt folyósabb, de ez sem zavaró. 3 napig tökéletesen bírta a körmeimen, úgyhogy ezt a próbát is kiállta :)

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. tényleg gyönyörű:) és a fantázia neveket én is hiányolom:(

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a színe :) Én is most vettem ilyen Gloss Like Gel lakkot, és alig várom,hogy kipróbálhassam.
    blogfrombarby.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem neked is tetszeni fognak, én szerintem hamarosan felvásárolom az egész Lovely készletet, annyi mesés szín és finish vár minket *-*

      Törlés