NOTD - Nude nails

Mai tesztalanyunk egy Nude Lovely lakk. Nem lett a nagy kedvencem, de egy nude lakknak megfelel :)

Lovely - Nude nail polish - Nr. 5.

Az üveg formája tetszik, bár a ragasztás rosszul van az elülső és a hátulsó matricánál is. 8 ml-t tartalmaz és 450 Ft-ba került. A lakkban apró arany csillámok találhatóak -az üzletben lévő világításban alig látszottak- amik felkenve is érződnek.

Ecset:

Sima, egyszerű, kicsit ducibb az átlagos ecsetformánál. Láthattok ott egy kilógó szálat, az először sokkal hosszabb volt és le kellett vágnom ollóval, nem olyan nagy gond, de azért nem örültem neki. Egyébként miután levágtam könnyű volt lakkozni vele.

Finish:






Három réteget láttok a körmeimen és nagyon lassan száradt meg. Kb. felkenés után két órával se volt még kopogós, hanem ragadt egy kicsit. Az állaga pedig a nekem pont jónál egy kicsit sűrűbb volt, de nem volt annyira vészes. Három napig bírta a körmeimen, utána már kezdett lepattogni. Fedőlakk van rajta.

Összességében: nem rossz, nem rossz, de lehetne jobb is :)

Ti, hogy álltok a nude lakkokkal? 

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. Egy Essence nude lakkom volt, de nagyon hamar beszáradt, azóta nem vettem ilyen lakkokat. Pedig nagyon szép és szolid színek, amik minden szetthez mennek, szóval azt hiszem eljött az idő, hogy beszerezzek egy új darabot :) De a három réteges Lovely annyira nem vonzó :S :( Ha egy lakk nem fed két rétegben, akkor nálam az már alapból nem nyerő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nálam is ez a probléma, meg ez a hosszú száradási idő... Egyébként nekem is egy Essences nude lakkom van ezenkívül, de az is ugyanúgy beszáradt. Csak azért vettem meg őt, mert kellett egy visszafogott lakk az érettségire. Na sebaj, kipróbálok majd másik nude lakkot is a Lovelytól, hátha csak ennek kell ennyi réteg :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik,szép színe van :)
    Kár hogy lassan szárad,és a 3 réteg az nekem már sok. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pedig tök jó lenne, de így sajnos nem :/

      Törlés
  3. én nagyon szeretem a Lovely nude lakkokat. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd kipróbálok egy másikat is, lehet, hogy csak az enyém volt ilyen nyomi :)

      Törlés