Napi arcápolás by Sunny

Kicsit csalóka a cím, mivel a heti is belekerült ebbe a bejegyzésbe, de sebaj :) Tehát most következzék az általános arcápolásom, ami az utóbbi időben elég jól bevált számomra.

Amit mindennap használok:


- Hideg víz,  minden reggel felkelés után arcot mosok, illetve délután/este amikor hazaérek. Enélkül már élni se tudok. Mindig jól esik és tisztít, bár télen nem szeretek hideg vízzel arcot mosni, olyankor mindig langyossal szoktam.




- Tonik, ezt a fajta Estée Lauder terméket nagyjából két és fél éve használom. Sokáig keresgéltem a megfelelő tonikot, ami nem szárít, de azért tisztít és mindennap lehet használni. Ebben a termékben megtaláltam a tökéleteset. Normál/kombinált bőrre való tonikot használom. Az ára elég magas, de a 400 ml-s kiszerelés napi kétszeri használata 7-8 hónapra elég volt számomra (eddig háromszor vettem újra az üveget). Mint látjátok már nagyon a végén járok, de sajnos nem tudom újravásárolni, mivel kivonják a forgalomból és ha jól tudom nem is megújítva kerül vissza, hanem egy teljesen új és egy (!) fajta tonikkal tér vissza a cég. Úgyhogy most megint keresgélhetem a tökéletes tonikot. Esetleg valaki ötlet? :)

Amiket a héten használok: 


- Himalaya Herbals Gentle Refreshing arclemosó kombinált és zsíros bőrre. Elméletileg naponta lehet használni, de nekem akkor kiszárította a bőrömet (pedig kombinálttal rendelkezem). Viszont hetente kétszer-háromszor elő szoktam venni és tusolás közben lemosom vele az arcomat. Jól tisztít, mindig friss érzést hagy maga után és mivel nem mindennap használom nem szárít. Úgy vettem észre, hogy az a használat is segíti rendben tartani a bőrömet. Szóval jó kis termék.


- Helia-D aquaboom szuper hidratáló krémgél, ritkán használok hidratálót, mert nincs rá szükségem, de ha kell, akkor ezt veszem elő. Nem mondom, hogy csodát művel, de azért szokott használni. Általában csak a homlokomra kell kennem belőle, remek összetevői vannak, viszont azt nem merném kijelenteni, hogy tényleg ,,szuper hidratáló".


- Különböző arcmaszkok. Jelenleg csak ez a Rival de Loop-os peel-off arcmaszk van itthon, de hamarosan veszek újat és másfélét. Általában hetente-két hetente szoktam tisztító arcmaszkokat használni és nagyon, de nagyon ritkán hidratálókat. Nem várok tőlük túl sokat, viszont szeretem, mert plusz ápolást adnak az amúgy gyakran kezelhetetlen bőrömnek.


Ti mit használtok a bőrötök ápolására?

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése