Haul - Mert most megérdemlem :)

Tegnap voltam vásárolni, megünnepelvén, hogy maximum pontos lett a biosz szóbelim *jejj*. Rendesen a fenekére néztem a pénzemnek, de ez most kellett. Végül is az utolsó négy hetet végigtanultam egyik vizsgáról a másikra és emellett ilyen jól teljesítettem a szóbelin, kijárt a jutalom :)

A kupac :)

Két dolog az, amiket nem tegnap vettem, úgyhogy azokat venném előre:


Ezt a vörös parókát ebayről rendeltettem (3-4 hete) barátnőmmel, aki mindig intézi az ilyen ügyeimet. Nagyjából már egy hete megérkezett hozzá, de csak tegnap tudtunk összefutni, hogy átvegyem tőle. Innen rendelte és 4000 Ft volt. Nagyon tetszik a paresz anyaga, nincs vele semmi gond és imádom a színét, szóval telitalálatos rendelés volt. Igyekszem a héten megmutatni milyen felvéve :)

Astor - Fashion Studio - 240 Yellow Buttercup

Apa kapott valamilyen kuponfüzetet egy hónapja és odaadta nekem hátha találok benne magamnak valami érdekeset. Egyetlen kupont használtam fel, ami 50%-os kedvezményt jelentett egy Astor lakkra a Dm-ben. A cukorka színek vonzottak az állvány előtt és legelőször a mentáért nyúltam, de aztán magamra parancsoltam és olyan lakkal tértem haza, amilyenem nincs. Még nem jutottam el odáig, hogy kipróbáljam, de így üvegben imádom a színét :D Sajnos már nem emlékszem pontosan mennyiért vettem végül, de olyan 400-500 Ft körüli áron lehetett így.

Na és akkor, amiket tegnap zsákmányoltam:


Első utam a Duna Plázai Deichmannba vezetett, ahol szembetalálkoztam ezzel a szépséggel, majd az árával. 3245 Ft-ra volt leértékelve és volt a méretemben, felpróbáltam, tökéletes volt, így tudtam, hogy jön velem. Szerelem első látásra :)


Kellett egy új saru, mert a mostanim két év után felmondta a szolgálatot. Ráesett a választásom, kellően kényelmes, szellős, tetszik is, 5990 Ft volt. Már csak jobb idő kéne, hogy lehessen hordani :)


Deichmann után H&M-be vitt a lábam, ahol végignéztem a leárazott ruhákat. Ezt a felsőt 700 Ft-ért vesztegették, ennyiért nem hagytam ott. Amúgy is szeretem az ilyen laza, aszimmetrikus felsőket.

H&M - Málnapüré pórustisztító arcmaszk - 390 Ft



Benéztem a Claire's-be, ahol most kettőt fizet hármat vihet akció van az akciós termékekre. Ezzel a karkötőszettel már régóta szemezgettem, így 800 Ft-ra leakciózva nem tudtam otthagyni.



Szintén Claire's-ből van ez a hajpánt, mivel kihasználtam a hármat vihet akciót. Őt már decemberben is nézegettem, de nem vettem meg, így most szintén 800 Ft-ért jutottam hozzá.



És az utolsó akciós termék megint egy hajpánt, ami nagyon-nagyon tetszik. Ugyanúgy 800 Ft volt, szóval összesen 1600 Ft-ért jutottam hozzá a fenti három dologhoz.

Alverde Clear - iszapos arclemosó tonik - 799 Ft



És a legutoljára vásárolt dolog egy topp a Hádából 1299-ért. Bocsánat, amiért olyan zsákszerűen lóg a vállfáról, felvéve nem ilyen :) Véletlenül akasztottam le az üzletben, még csak a méretet se néztem meg, a fülkében felpróbáltam és annyira megtetszett, hogy nem tudtam otthagyni, imádom a nyakát ezzel a ,,gallérral".

Ti miket vettetek mostanában? Kihasználtátok már az akciókat, vagy várjátok, hogy hátha lejjebb mennek még egy kicsit az árak?

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok az érettségihez:)!! Nagyon szép dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és köszi :) Alig várom, hogy felavathassam őket :D

      Törlés