Egy hetem #9

Tudom, nagyon eltűntem a héten, és sajnos a következőn is el fogok. Sajnálom, de az alapvető év végi hajtás mellett megérkeztünk a vizsgáimhoz is. Pénteken kipipáltam a törit, egy egész hétig tanultam rá, a végére az agyam teljesen eltelítődött, soha ne hagyjátok az utolsó pillanatra a dolgokat. 

Szóval a hét nagy része ezzel telt el, illetve kikaptuk a matek vizsgát, ami négyes lett *örömujjongó tánc*, de a tanárnő mondta, hogy kellene még egy dogát írnom a négyesért és természetesen a ,,kedvenc" anyagomból, a kombinatorikából, amiből karókat írtam.... No sebaj, menni fog az :)

A hétvégém jelenleg azzal telik, hogy 43 darab magyar tételt dolgozgatok ki jövőhét péntekre, amikor magyar szóbeli jön. Csak magamnak és a lustaságomnak köszönhetem, hogy egy hétvégém van rájuk. Jövőhéten meg újabb egész hetes tanulás következik. Úgyhogy nagyon sajnálom, de kevés bejegyzés várható. Utána már igyekszem kicsit rendszeresebben jönni, de semmit sem ígérek, mert biosz érettségire tanulok. Viszont június 26-tól már mindent számon kérhettek rajtam, mivel utána végre nekem is megkezdődik a nyári szünetem :D És néhány meglepetést is tartogatok nektek a nyárra, de ez a jövő zenéje ^-^

Szerintem ekkora disznót még nem hordott hátán a föld,
még a nyelve is kilóg xD


Matek korrep és töri tanulás egybekötve


Aladár drágám nagyon les valamit



Végre erőt vettem magamon és leszedettem bátyámmal egy jobb photoshopot a gépemre. Még a blog előtti időkből használtam a Corel PaintShop Pro x3-at, most az újított x5-ös változatot kaptam meg. Azt hiszem három éve nem foglalkoztam ilyenekkel, úgyhogy most újra elő kell kaparnom a tudásomat :)


Nektek, hogy telt a hetetek? Túl vagytok a vizsgákon/év végi hajtáson, vagy még csak most kezdődik? :)

xoxo, Sunny

4 megjegyzés:

  1. A tanulás nálam is megy nagyon, de nekem szerencsére már nincs sok hátra. A jövő hét valószínűleg hosszabb lesz, mint az előző (pedig az szinte lehetetlen), de a rákövetkezőn már jön a jól megérdemelt osztálykirándulás. 14-én van az utolsó nap, de akkor már nem tanulunk. Szóval 7 nap!
    Neked pedig kitartást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már csak bírd ki azt a hetet és utána pihengess ezerrel :D
      Köszi, neked is :)

      Törlés
  2. húú de szép képek!
    öröm nézni őket! =)
    A kutyád és a cicád cuki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nekem meg öröm csinálni :)
      Hát a kutyám az most mindent visz, kis lustaság ^-^

      Törlés