Egy hetem #12

Hihetetlen milyen gyorsan telik az idő amióta végeztem a biosz szóbelivel. Sőt, csak öt nap telt el azóta mégis úgy tűnik, mintha már két hete lett volna. Furcsa, de egyben jó érzés is, hiszen nyár van :D És ennek örömére a jó idő is visszatér hozzánk a következő héten :)




Új szerzemények a helyükön

Az eltitkolt biológia labor

Az bizony ott egy székláb

Pénteken bementem segíteni kipakolni a kémiaszertárakat és végre bejuthattam a biológia laborba! Szerintem minimum tíz éve nem használták ezt a termet a suliban, így minden poros és koszos volt. A széklábra pedig valamilyen sav (én tippem salétromsav lenne) folyt ki, emellett a padlóra is száradt belőle. Nagyon durván nézett ki az egész, de jó volt ott pakolni és hallgatni a kémia tanáromtól a történeteket, ő ugyanis az iskolám fennállása óta ott dolgozik, szóval tud egypár dolgot :)


Na felavattam a parókámat, nekem nagyon tetszik a színe meg a fazonja is, szuper darab :) A legviccesebb az, hogy felraktam egy képet facebook-ra, ahol szinte mindenki azt kezdte hinni, hogy befestettem a hajam. Nem tudom... én látom rajta, hogy paróka :)

Love you girls! <3

Szívecske ^-^

Ebéd, fincsi kínai, nyami-nyami :)

Indulás a városba

Koktél idő :)

Tegnap este a lányokkal koktélozni voltunk, nagyon jól éreztem magam, jó kis csaj buli volt. Sokat nevettünk, ittunk, pletykáltunk, ahogy ez lenni szokott. Pár héten belül ezt újra meg kell ismételni :)

Új függőség: Shingeki no kyojin/Attack on titan

Túl gyorsan telnek a napok, holnap már júliusba lépünk át. Ilyenkor olyan jó lenne egy kicsit lelassítani a dolgokat, hogy minél többet pihenhessünk :)

Nektek, hogy telt a hetetek? Mi újság van lányok? Terveztek valamit a nyárra?

xoxo, Sunny

u.i.: Megváltoztattam a blog kinézetét, ez most egy egyszerű, letisztult változat, nektek tetszik?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll neked az a paróka! :) Gratulálok a biosz érettségihez! :) És jó látom, hogy az Avril Lavigne Black Star parfümje? *.* Imádom.

    Szép lett a blog kinézete! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és köszi :) Igen az, szegénykém már erősen kifogyott, pedig úgy szerettem. Viszont most a Forbidden Rose-t szoktam használni szintén tőle, annak is nagyon fini az illata *-*

      És köszi, örülök, hogy nem csak nekem tetszik :)

      Törlés
    2. Én azzal próbáltam megbarátkozni a Dm-ben, de nem sikerült, nekem nem jön be az illata, túl markáns és túl erős a számomra! :) Maradnék a Black Star-nál, de hiába maradnék, ha drága nagyon. Egyszer kaptam egy kis kiszerelést, azt egy évig beosztottam, azóta nem volt! :)

      Törlés
    3. Én is anno, amikor kijött anyuéktól kaptam meg a névnapomra, aztán a másodikat is így. Mondjuk én csípem, bár igazad van az tényleg markáns lett :) Viszont amúgy a harmadik Avril parfüm az már nem jött be valamiért, de az első kettőt csípem ^-^

      Törlés