Egy hetem #10

Szép jó reggelt mindenkinek!

Végre kicsöngettek az iskolapadokban juhúúú. Hát nem mondom, hogy életem legjobb bizijével zártam az évet (imádott fizikámból befigyelt egy kettes >.<), de a biosz jegyemen kívül mindennel elégedett vagyok :) Négy tantárgyból még dicséretet is kaptam, de ezek közül csak az irodalom és az angol az ami számít, a többi felesleges tantárgy (ének, társadalomismeret). 

Jelenleg készülök a biosz szóbelire, már csak nyolc nap. Illetve arra, hogy tényleg utoljára lépem át az iskolám kapuját. Már meséltem itt valamikor, hogy a sulimat összevonták négy éve egy másik iskolával és sajnos pont jövőre kell átköltöznünk az új iskola épületébe. Tehát az utolsó évemet tölthetem új épületben, számomra új diákság között és talán még új tanárokat is kapunk... Az évzárónk kicsit szomorkásra sikeredett, elbúcsúztunk mindenkitől, a büfés nénitől, titkárságtól, portástól, mindenkitől, aki végig kitartott velünk, pedig most már nem lesz hol dolgoznia. A tanári karom fele is eltűnik, és egyelőre még azt se tudni, hogy jövőre járhatok-e biológia vagy magyar faktra. Szóval ez a helyzet, annyira nem örültem annak, hogy a 2012/2013-as tanévet lezárta az igazgatónk. De most itt a nyár, jöhet a megőrülés, a strandon lebzselés, napozás úgyhogy nincs idő szomorkodásra :)

Nagyim isteni epres tortája, nyami *-*



PLL 4. évad első rész, már nagyon vártam :D

Megihletett a hervadt rózsa

Dagi Lui és a gyere simogass meg nézése :)

Szemfényvesztők - jó film volt, mindenkinek ajánlom :)

Mancs függőségben szenvedek, nincs mit tenni :D

Holnap pedig megyünk strandolni anyuékkal, végre lehet napozni és henyélni egy kicsit, meg persze biosz tételeket fogok kidolgozni ^-^

Nektek, hogy telt a hetetek? Voltatok mostanában moziban? Ha igen, mit néztetek?

xoxo, Sunny

2 megjegyzés: