DIY - Tárolódoboz

Nagyon untam már, hogy az összes sminkcuccom összevissza áll, ezért elgondolkoztam azon, hogy veszek kemény fedeles dobozokat. Keresgéltem egy ideig, de vagy csúnya volt, vagy rossz méretű, vagy horrobilis összegért adták. Ekkor néztem rá a szobámban felhalmozott cipős dobozokra és csókolt homlokon a múzsa, hogy minek nekem drága doboz, amikor csak csomagolópapír kell ide :D

Hozzávalók:



- Dobozok, amiket be akarunk vonni
- Csomagolópapír
- Ragasztó (én celluxot és folyékony ragasztót is használtam)
- Olló

Az elkészítés roppant egyszerű, bevonjuk a csomagolópapírral a dobozokat, ragasztóval rögzítjük és kész is :) Vannak egységes, szép dobozaink.



Nem mondom, hogy a legszebbek lettek, de nekem megfelelnek :)

Végül az egyikbe a körömlakkjaim kerültek, bár így se fértem el teljesen, a másikba pedig csak a szemhéjpúdereim, viszont elég nagy összevisszaság lett ott, úgyhogy ezt még át kell gondolnom és lehet, hogy másra fogom felhasználni a vékonyabb cipős dobozt.


Körömlakkos részleg


Szemhéjpúderek


Még gondolkozom azon, hogy mi lesz pontosan a sorsuk, de majd biztos kitalálok valamit. Az is lehet, hogy válaszfalat építek bele az egyik dobozba és egyik oldalra alapozókat, másikra szájfényeket teszek. Majd elválik, tárolódobozra mindig szükség van :)

Remélem tetszett nektek ez a baromi egyszerű diy, amihez szokás szerint semmiféle kézügyesség sem kell, de ezt már megszokhattátok tőlem ^-^

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Hmm ez szuper ötlet :D Nekem sincs hol tárolni a kis kedvenceimet :D Egyenlőre sütis dobozban tartom a lakkokat is és a többi sminkcuccom is! Ezt én is meg fogom csinálni! Tetszik!

    Szép estét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy jó ötletet adtam :)

      Neked is! ^-^

      Törlés