2013 - Állatkertben jártam

Tegnap Azu-nyannal felkerekedtünk és elmentünk a Fővárosi Állatkertbe. Megnéztük az újdonságokat, meg úgy nagyjából mindent, sokat nevettem, illetve néhány ember butaságán ledöbbentem (hím oroszlánra rámondani, hogy az a nőstény). 

A Varázshegyet nagyon jól kialakították, 3D-s vetítések is vannak, rájasimogató, csontvázak, evolúciós folyamat ábrázolása, megéri megnézni. Láttuk a kis elefántot és az oroszlán kölyköket is. Sajnos az állatkert ,,üvege" (tudjátok, az a műanyag szerűség) nem éppen a fényképezőnek kedvezett, de próbáltam kihozni belőle a maximumot és egész jó képek lettek :)

Na de lássuk is őket! Figyelem, sok kép következik:

,,Menő vagyok a pólómmal, amit mindenhová cipelek" :)



Kölyök flamingó *-*

Micsoda szempillák :D



Hm... nyam-nyam

,,Ezzel a grimasszal győznék bármilyen versenyen :D"

,,Nyáhh husiii"

So sweet ^-^

*-*



Mancs *-*
The boss
,,Van ott valakiii?"

És Isten megteremté Ádámot :)

Azu-nyan :)

Ceténeket hallgatok :D

Egy bálna szíve


Sunny sarka :D


Ilyet-ilyet a szobámba, léccii *-*

Ilyen csöveket is eltudnék képzelni benne :)

A legjobb helyről kurkászik xD

,,Riszálom úgyis-úgyis, riszálod úgyis-úgyis"

Bébi oroszlán :)

Morcos-harcos teknős

,,Flegma vagyok, öcsi"

,,A vonat nem vár..."

Ne tudjátok meg mennyit szenvedtem ezért a képért, de megérte :D


Tengerimalac város :D

,,Van kajád?"



Szépséges ^-^


Lajhár :)

,,Ez a póz címlapfotó lesz"

,,Hali"






Dupla szivárvány hazafelé :D

Szóval mint már mondtam nagyon jól éreztem magam, szerintem a képek is erről tanúskodnak. Remek dolog megfigyelni az állatokat és a viselkedésüket, az állatkertben pedig egyre jobb programok vannak :)

Ti mit csináltatok a héten/hétvégén? Mi a kedvenc állatotok?

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Amikor én voltam, nem volt nyitva a varázshegy (??), így azt sajnos ki kellett hagynom, pedig nagyon érdekelt volna.
    De egyébként sem tudtam élvezni, mert pünkösd vasárnap egy pöppet sokan voltak, így mindenhol tolakodni, várakozni kellett, de mivel én amúgy is agyvérzést kapok a tömegtől és a nyomorgástól, nem láttam semmit.
    Szeretem nagyon a Fővárosit, de nekem valahogy a Bécsi jobban tetszett. És nem csak a több állat és a hatalmas terület miatt, hanem mert ott alig volt üveg a kifutóknál, csak néhány beltéri állat és természetesen a vízi állatok voltak ablakkal elválasztva, de azok is gyönyörűen tiszták voltak, nem úgy, mint nálunk. Bár én szerelmes vagyok mindenbe, ami osztrák/német, így elfogult vagyok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár, hogy nem tudtad megnézni :/
      Amúgy nekem is tömeg undorom van, úgyhogy megértem miről beszélsz. Itt most sok kisgyerek volt, akik üvöltöztek és lökdösődtek, viszont én nagyobb és erősebb vagyok :D
      Még sosem voltam a Bécsiben, de azt is szeretném megnézni egyszer, biztos szép :) Ráadásul, ha kevesebb az üveg, meg ami van az tiszta, hát akkor sokkal jobb ^-^ Tegnap volt olyan, hogy fotóztam volna és a gép nem az állatot élesítette ki, hanem a koszt meg a karcolásokat az ,,üvegen" xD

      Törlés