Teszt - Rival de Loop kétfázisú sminklemosó

Ma a Rossmann saját márkás termékét hoztam nektek. Teljes mértékben impulzus vásárlás volt, van egy sima sminklemosójuk is, de én azért a kétfázisút hoztam, mert a sminksuliban is ezt használtuk és már megszoktam az olajos érzést a szememnél.



Oké a képen nem látszik, hogy kétfázisú, de biztos láttatok már ilyet, alul van a fehér rész, felül van a kék rész. Használat előtt mindig fel kell rázni és kész is. Az elején ügyelni kell arra, hogy rázás után gyorsan a vattakorongra csepegtessük, mivel rettentő hamar szétválnak a részecskék. Viszont úgy vettem észre, hogy a vége felé már egyre kevésbé kell sietni.


Csomagolás: egyszerű, semmi flanc, a hátoldalán van egy rövid ismertető, illetve az is megtalálható rajta, hogy az üveg csak 100 ml-s

Ár: 699 Ft

Illat: van neki egy igen enyhe illata, amit használatkor egyáltalán nem érezni

Teljesítmény: azt kell mondjam, hogy teljesen bevált, nem csípte a szemem, könnyen leszedte a szempillaspirált, szemhéjpúdereket, szemcerkákat, teljesen elégedett vagyok vele. Olajos érzést hagy a bőrön, de ez engem nem zavar, viszont biztos van, akinek ez már sok lenne. Hoztam néhány képet, amin ti is láthatjátok, hogyan viselkedik különböző termékekkel:



Amiket használtam: 

- Essence - extra longlasting eyeliner pen
- Manhattan - dip eyeliner (egyszer használtam még nyáron, levakarhatatlan volt, viszont ezzel a sminklemosóval simán eltűnt a csuklómról)
- Lovely - fekete száj- és szemceruza


Itt elsőként mentem át rajta enyhe dörzsöléssel, látszik, hogy az Essence és Lovely terméket azonnal leszedte, már csak a Manhattannel küzd.


És másodszorra már a Manhattan is eltűnt.

Összességében: én nagyon jónak találom, szépen elvégzi a dolgát, nem irritálja a szememet (bár nekem hál istennek elég strapabíró), egész szép összetevői vannak, amit én nagyon fontosnak tartok az az, hogy nem tartalmaz parabén vegyületeket (remélem lányok ti is kerülitek ezeket a ronda jószágokat), egyetlen negatívuma számomra, hogy csak 100 ml-t tartalmaz az üveg, 150-200-nak jobban örülnék, de ez már csak az én meglátásom.

Ti milyen sminklemosót használtok? Próbáltátok már ezt?

xoxo, Sunny

2 megjegyzés: