Teszt - Alverde dúsító sampon

Mai teszt alanyom egy Alverde sampon, amit azért szereztem be, mert úgy éreztem, hogy a hajam megszokta a régi samponom és kellett a változatosság. Impulzus vásárlás volt, egyedül arra figyeltem, hogy minél kevesebb káros anyag legyen az összetevői között (főleg a parabéneket szeretem elkerülni). Mivel az Alverde egy natúr kozmetikumokat gyártó cég én szeretek nézelődni a házuk táján.

Alverde dúsító sampon olívával és hennával

Csomagolás: egyszerű, nagyszerű, nekem tetszik
Ár: 699 Ft
Használat: nagyon egyszerű, könnyen habzik
Mennyiség: 200 ml, kb. másfél hónapja használom heti háromszor és talán még egy-két hétig ki tudom húzni vele


A hátoldalán olvasható, hogy mit ígér vékony szálú hajra:
- Dúsítás, selymesen puha hajszálak, alapos tisztítás és csillogóbb haj

Először is, mindent csinál, csak nem dúsít. Persze nem hiszek az ilyen reklám szövegeknek, de azért egy icipici dúsító hatásnak örültem volna, ha már ezt hirdetik. A puhaságot tényleg biztosítja, de azt az előző samponomtól is megkaptam. Emellett semennyire sem tűnt csillogóbbnak a hajam, ugyanolyannak éreztem, mint amilyen a termék előtt volt.

Két naponta szoktam hajat mosni, mert gyorsan zsírosodik a hajam és a budapesti füst miatt büdös is, amit utálok. Tudom, káros a hajra, ha ilyen gyakran mossák, de nem érdekel, anyukám minden reggel megmossa a haját és neki csodaszép, úgyhogy ez az egy nem igazán izgat :) 


Illat: nem lett a kedvencem, de annyira nem rossz, először kicsit fura volt. Főleg használatkor érződik és ha az emberlánya szagolgatja a samponos flakont. Használat után már egyáltalán nem éreztem, csak egy kellemes, egyáltalán nem furcsa illat maradt a hajamon. Mivel hisztis vagyok a füst szagra (se ruhán, se hajon, sehol sem tudom elviselni) nagyon örültem annak, hogy tökéletesen eltünteti és friss illatot kölcsönzött a hajszálaimnak.

Összességében: nem rossz sampon, de nulla változást tapasztaltam a vékony szálú hajamon, úgyhogy azt, amit a legjobban ígérnek rajta nem csinálja. Nem zsírosodott tőle a hajam, ugyanolyan kócos és kezelhetetlen maradt, mint eddig volt, szóval csak egy sima sampon. Nem lett a kedvencem, tuti nem fogom újra venni, de kipróbálni nem volt rossz.

Nektek van kedvenc samponotok (akár szilikonmentes, akár nem)?

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. alterra.
    màr tobb mint egy ève nyuzom ezt a màrkàt. ès semmi pènzèrt nem vàltanèk vissza szilikonos samponra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, akkor legközelebb onnan ruházok be egyre :)

      Törlés
  2. Igen,ezek a dúsító samponok semmit sem érnek..Hogyha igazán dús hajat akarsz elérni,akkor vannak különféle praktikák erre,nekem is a white hairben az egyik fodrász árult el egy két trükköt :)

    Márta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, jó lenne tudni mik azok a praktikák, én leragadtam a hajhullámosításnál és hogyha szárítom a hajam ellenkező irányba tegyem :)

      Törlés
    2. Sokat számít pl hogy milyen termékeket használ az ember,ők a szalonban Kevin Murphyt használnak,ezek nem is roncsolják a hajat,és tartást is adnak. Akkor az se mindegy milyen kefével csinálja ezt az ember,valamint hogyha tépett a hajunk,az is feldobja a frizurát,lágy lesz az esése és dúsabbnak fog hatni :)

      Márta

      Törlés
    3. Á igen, ez igaz, a hajkefét meg is tapasztaltam, mert vettem pár hónapja a Rossmannban egy új fésűt és sokkal dúsabb a hajam a használata után :)) Örültem is, hogy egy ilyen jóba sikerült belenyúlnom végre :) Régen volt tépett a hajam, mondjuk van is benne valami, lehet, hogy vissza kéne térnem hozzá megint. Egyébként bocsánat, hogy csak most válaszoltam, de ezerfelé állt a fejem :$

      Törlés