NOTD - Tavaszra hangolva

Ehhez hasonló manikűr már volt a blogon, de ezt most kicsit felturbóztam, bár így se lett túl bonyolult, viszont bárki könnyen elkészítheti :)








Használt lakkok:


- S-he stylezone 178 - narancssárga (2 rétegben van fent, sajnos már nem az igazi, ezért bubis kicsit a körmöm)
- Essence - nail art - Metallic Champagne - csíkokat ezzel húztam
- NYC - In NY Minute - Matte Me Crazy - mattító fedőlakk
- NYC - Turbo dry top coat - fedőlakk

Ti szeretitek a narancssárgát a körmeiteken? Van kedvenc sárga lakkotok?
xoxo, Sunny

10 megjegyzés:

  1. Annyira szép ez a S-he lakk, kár hogy az én körmeimmel nincs jó barátságban. :(
    Milyen az NYC turbo dry fedőlakk? Tényleg gyorsabban szárít? És tartós? (Bocsi, csak gondolkozom rajta, hogy ki kellene próbálni:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond, kérdezz nyugodtan :)

      Tényleg gyorsabban szárít, tartóssága szerintem átlagos, nem pattog le hamar vele a lakkozás, de nem is fog 5 napig kitartani. Az árát teljesen megéri :)

      Törlés
  2. Felírva a bevásárló listámra! Köszönöm szépen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, remélem neked is jól be fog válni :)

      Törlés
  3. nekem a kedvenc narancssárgám az, amivel megnyitottam a blogom:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Jajj nagyon jó lett :)
    Ezt a manikűrt én is meg szerettem volna csinálni, de se díszítőszalagom, se ezüst lakkom :( Végül csak sima alaplakk és mattító fedőlakkal készítettem el, de pont ezt a S-he és NYC lakkokat használtam én is :D

    VálaszTörlés