NOTD - Hard Candy

Múltkori akciónál vettem meg életem első Astor lakkját, csupán 374 Ft-ért.

Astor - Fashion studio - 005 Hard Candy



A csomagolás kifejezetten szép, az üveg 6 ml lakkot tartalmaz, egyszerű az egész. A lakk neve nagyon tetszik, szerintem a színét is tökéletesen leírja.


Az ecset a szokásos, egyenes lapított, könnyű vele lakkozni, a kerek kupak is kézre áll.







Két rétegben már tökéletesen fed (annyit is láttok), az ezüstös-lilás mikrocsillámok felkenve is tökéletesen látszódnak és adnak egy plusz mélységet a színnek. 30-35 perc alatt száradt meg teljesen a két réteg, egy fedőlakkot még elbírt volna, de most azzal nem pepecseltem. Sajnos tartósságról most nem tudok nyilatkozni, mert egy nap után lemostam (tavasziasabb színekre vágytam), de szerintem hármat biztosan kibír. Az állagát csak átlagosnak tudom leírni, egy icipicit sűrűbb volt annál, mint amit én szeretek.

Összességében nagyon tetszik, rosszabb időben biztos többször elő fog kerülni nálam :)

Ti szeretitek az Astor lakkokat?

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. szép. :)
    én is most szereztem be életem első astor lakkját, meg egyet nyertem is. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsés vagy :D Remélem lesz majd róluk teszt :)

      Törlés