Egy hetem #7

Huhh pörgős egy hét volt, és az elkövetkező két hét is az lesz, ugyanis hamarosan megkezdődnek az év végi vizsgáim, avagy hivatalos néven hívva őket: kisérettségik. Leginkább a matek miatt aggódom, mert azaz egyetlen, amiből hármasra állok (és sajnos ez az eredmény kevés pontot jelentene jövőre). A többi érettségi tantárgyamból meg van az ötös, csak az a fránya matek...

Hétfő esti utolsó gyakorlás a bioszra


Hölgyeim és uraim, ahogy már facebook-on is írtam: túl vagyok a biosz közepemen. Hát nem lett a legfényesebb, mivel az utolsó feladatban egy recept alapján kellett válaszolni a kérdésekre és ilyen még egyik érettségiben sem volt, szóval eléggé meglepődtem és összezavarodtam. Egyelőre úgy néz ki, hogy a max pontos szóbelimmel lenne 86%-os, ami édeskevés... Na sebaj, majd jövőre megpróbálom az emeltet :)

Dió is so sweet *-*

Leighton Meester (Gossip Girl Blair-je) és Hugh Laurie (as. Dr. House) egy filmben! Aki szereti őket együtt annak ajánlom a Csípem a családod c. filmet, ami kicsit bugyuta, extrém, nem az a hollywood-i álomfilm, de azért egyszer-kétszer meg lehet nézni :)


2013-as Tomb Raider :D Odáig még nem jutottam, hogy játsszak a játékkal, de youtube-on végignéztem a walkthrough-ját. Nos igen, kicsit betegen hangozhat nektek, de az eddig megjelent összes TR játékot vagy végigjátszottam, vagy megnéztem a végigjátszását, függő vagyok nincs mit tenni. 

Az új Tomb Raider játék a kezdetekről szól, vagyis arról, hogy Lara milyen volt még azelőtt, hogy mi találkoztunk vele 1996-ban az első játékban. Itt még esetlen, ügyetlen, látni fogjuk az első törést is, amikor meg kellett ölnie egy orosz katonát a túlélésért. Lara a játékban fejlődik, a barátaiért harcol és a tudásért, ez ad neki erőt, a készítők még azt is belevették, hogy kitől örökölte meg a két pisztolyát (amik ugyebár a védjegyét jelentik). 

Mivel xbox-ra, ps3-ra és pc-re készült a játék elég látványos, már már élethű. HD tévén néztem HD minőségű videót és elképesztően szépen ki voltak dolgozva a látképek. Ellenben, ami számomra negatívumot jelentett: az a túl sok öldöklés. A történet vége már csak arról szólt, hogy öljük a katonákat, baromi unalmas volt. Emellett hiányoztak a jól megszokott logikai feladatok, minden ott volt kéznél és semmi sem mozgatta meg az agyamat. Gyakorlott TR játékosként semmi kihívást sem láttam benne, a történetet ügyesen megszerkesztették, minden fontosabb eseménynél bevágtak egy videót, amiből pontosan kiderült, hogy merre kell tovább folytatnod a játékot. 

Ami tetszett: Larát és a fegyvereit lehetett fejleszteni pl.: volt olyan mozdulat, hogy az íjjal hátulról fojtogatta a katonát, a látvány világ csillagos ötös, a történet is egész kerekre sikeredett, így azért nem vonnék le pontot. De vegyes érzelmeim vannak a játékkal kapcsolatban, ugyanis túlságosan XXI. sz.-i lett, amiben sok a gyilkolás, kevés a logika, pedig én pont azért szeretem a TR játékokat, mert egyenlő súlyban van mind a két tényező.

Mesés cipellő :D

Jövőhét szombaton lesz unokanővérem esküvője, és mint minden rendes lánynál nálam is az volt, hogy nincs mit felvennem. Anyuval vadásztunk magunknak két nagyon elegáns ruhát (később színházba járósnak tökéletes lesz), de mivel feketék, azért a sötét színt tompítanunk kellett. Az én ruhám A vonalú, vékony pántos, térdig érő fekete ruha, mell alatt húzva egy szalaggal és fölötte pedig bronzos-arany színt elborít a fekete csipke. Sajnos képet róla most nem tudok mutatni, de majd jövőhéten :)

Tegnap elmentünk kiegészítőket venni, és a Six-ben beleszerettem egy korallos-enyhén rózsaszínes táskába, így ebbe az irányba vittük el az én színeimet. A fenti púderrózsaszín cipő csak hab volt a tortán :D

Szépséges táska, szerelem volt első látásra
És itt a többi kiegészítő amit vettünk, tökéletesek együtt :D

Nagyon várom, hogy felavathassam őket, főleg a táskát, az mindent visz. Most már csak valami szép sminket kell kitalálnom, de szerintem nem fogok túlzásokba esni. Hm... egyszerű nude smink rózsaszínes rúzzsal? Majd meglátom :)


Nemrég találtam rá erre a sorozatra és azonnal a függője lettem. Ha szeretitek az erős női karaktereket, akik az életükért küzdenek, akkor kukkantsatok bele a Revolution-ba. A sorozat listámat jelenleg ő vezeti, emellett inspirálólag is hatott rám és elkezdtem egy új regényen dolgozni, majd meglátjuk mi lesz belőle :)

Tegnap lezajlott az Eurovíziós dalfesztivál utolsó döntője is, ahol Magyarország a tizedik (!) helyen végzett ByeAlex Kedvesem c. számával. Bár én vajmi keveset jelentek, de azért szeretném megköszönni Németországnak a nekünk adott 12 pontjukat, mivel rettentően jól esett. A nyertes pedig Emmelie De Forest lett Dániábal, szerintem megérdemelték a győzelmet :)

Nektek, hogy telt a hetetek? Vásároltatok valamit mostanában? Érettségizett közületek valaki, ha igen, akkor, hogy ment? Néztétek az Eurovíziót, vélemény? :)

xoxo, Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése