Egy hetem #6

Túl gyorsan repülnek ezek a napok, mindjárt itt vannak a vizsgák, az érettségi és természetesen a várva várt nyár :D Bár, ha az időt tekintjük, akkor az már el is jött. -Hiányzol drága tavasz! :(-

Duna-part




Nincs is jobb módja rávenni magad újra a mozgásra, mint egy kis hastánc. Ráadásul ebben a fat burning videóban sok ugrálás (pardon: szökdécselés) van, így még kardió edzésnek is egész jó :)


Leselejtezték a suli angol könyveit/újságjait, sikerült hazatérnem néhány érdekes NatGeo-val :D Ami a legjobb, hogy nagyjából értem is miről szólnak a cikkek, leginkább a szakszavakat nem szoktam tudni :)

Mostani olvasmányom


Szüneteltetik a kedvenc animémet (Fairy Tail), úgyhogy át kellett váltanom a mangájára.

Utolsó sminkóra, itt egy alkalmi smink van rajtam

Azu-nyan füstös sminkje (szintén anyu csinálta)

Kicsit közelebbről

Ez pedig egy fantázia smink, szintén Azu-nyanon

Két modell pózerkedik :)

Anya sikeresen teljesítette a vizsgáját és most már sminkesként is dolgozhat. Mivel az elejétől kezdve vele voltam így láttam, hogy rengeteget fejlődött, és például tegnap egy nude smink feldobása csak fél órájába telt, míg az első alkalommal ez másfél-két órát is elvett. Azu-nyannak pedig itt is köszönöm, hogy továbbra is jött velünk modellkedni és így én megúsztam négy óra pepecselést az arcomon ^-^ Arigatou sweetheart!

Margit-sziget
Vadonatúj szerelmem, tegnap túrtam :D

Felvéve :)
A héten meghívtak unokanővérem lánybúcsújára, természetesen egy göncöm se volt, amit felvehettem volna rá, így betértem a jó öreg Hádába, ahol azonnal megnyerte a szívemet ez az aranyos ruha. Alig várom már, hogy felavathassam ^-^

Nektek, hogy telt az elmúlt hetetek? 

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. Szia!!

    Most találtam rád. NAgyon tetszik a blogod!

    Fel is íratkoztam az olvasóid közé.

    Nézd meg az én blogom, szívesen látnálak olvasóim között téged :))

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszönöm szépen, és a meghívást is köszi, máris benézek hozzád :D

    VálaszTörlés