Április-május haul

Két hónap kellett ahhoz, hogy összegyűljön annyi dolog, amit már érdemes nektek megmutatnom. Ezek között még Glamour napos termékek is vannak (jó régen volt az is, nem?)



Imádom ezt a nadrágot, Glamour napos zsákmány a H&M-ből 5990 volt, és ehhez jött még a 20%-os kedvezmény. Abszolút tökéletes választás volt, az egyik kedvencem lett.


Szintén Glamour napos és H&M-es, 2990 Ft volt azt hiszem. A képen elég idiótán áll és néz ki, ezért bocsánat, de nem tudtam már mit csinálni vele.  Élőben sokkal jobb.

Max Factor Eye Brightening szempillaspirál - Black Pearl
eredetileg 3000 körüli, de 50%-os kuponnal 1500 Ft-ért vettem

Manhattan - 6 - 800 Ft helyett 50%-os kuponnal 400
Teszt: itt


Rival de Loop - Kétfázisú szemfestéklemosó - 699 Ft

Essence - Stay matt lip cream - 04 Silky Red - 649 Ft

Alverde - vérnarancs & bodzavirág testvaj - 1100-1200 Ft körül

Deichmann - Graceland - fekete szegecses topánka - 2995 Ft

Háda - miniruha - 2200-2300 körül

Isana - körömlakk lemosó - 349 Ft

Rival de Loop - tisztítókendő 3 in 1 Hydro - 199 Ft

Lovely - Nude Nr 5 - 450 Ft

Lovely - Gloss like gel - Nr 390 - 450 Ft

Lovely - Gloss like gel - Nr 294 - 450 Ft

Melyikről szeretnétek mielőbb tesztet látni?

xoxo, Sunny

6 megjegyzés:

  1. A deichmanos cipellőn sokat gondolkodtam, végül nem vettem meg...pedig olyan édes ^^Én a sminklemosóra lennék kíváncsi, mert lassan időszerű lesz egyre beruházni. A hádás ruci nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon csípem, ennyiért meg nem is tudtam otthagyni.
      Oké, már úgyis kialakult róla a véleményem, igyekszem még a héten megírni :) Jah, én is imádom :D

      Törlés
  2. A körömlakklemosot en is szeretem, azt használom, e legtöbbször teljesen leszedi a koromlakkot, ellentétben egyes lakkokkal...

    Www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még sosem próbáltam ki, csak a jó ára/mennyiség miatt választottam, viszont akkor egész jónak ígérkezik :)

      Törlés
  3. A deichmann-os cipő nagyon tetszik, a nude lovely lakk és a manhatten lakk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Manhattan lakkról már van fent teszt: http://sunshineandglamour.blogspot.hu/2013/04/notd-blu-oltremare_25.html

      A nude-ról meg igyekszem mielőbb hozni, remélem beválik :D

      Törlés