The Beauty Blogger Tag :)

Na igen, hozzám is elért a blogokon végigfutó beauty blogger tag :) Gondolom van, aki közületek már nagyon unja, de én imádok ilyen tag-eket kitölteni és olvasni, néha olyan kérdéseket is fel tudnak tenni, amiről lehet, hogy sosem lett volna szó. 

Szóval essünk neki:

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Egyik sem, hullámos és nagyon kezelhetetlen, mindig kócosan áll.




2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Sosem volt még festve és nem is szeretném. Amit láttok azaz én saját színem, nagyon szeretem a sötétbarnás árnyalatomat. Majd, ha őszülni kezdek, akkor persze elkezdem festeni, de addig nem valószínű :)

3. Mindennap ugyanolyan a frizurád?
Sajnos igen, reggel nincs sok időm rá, gyorsan átfésülöm, aztán futok is a buszhoz. Nyáron viszont szinte mindig alkotok vele valamit, kontyot, oldalcopfot, lófarkat, Lara Croft stílust, ami csak a csövön kifér.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Magamnak. Szeretek ezzel bíbelődni, jó móka és imádom a végeredményt nézni, illetve lefotózni a blogra.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Általában hetente egyszer, többre nagyon nincs is időm, meg szerintem nem is bírnák az állandó körömlakklemosás-felkenés procedúrát a körmeim.


6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Csak nyáron és akkor is csak átlátszóval. Egyszerűen rosszul vagyok attól, ha a lábkörmeimen van valami szín, de egyébkét másén se szeretem. 

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Reggelente 10 perc (többet nem is tudnék rá szánni), de ha van időm, akkor másfél órát is simán elbíbelődök vele.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Az arcomat. Próbáltam már úgy, hogy a szememmel kezdtem, de annak nem lett jó vége, nekem egyszerűen kell az, hogy lássam a már elkészült pofikámat. A lehulló szemhéjpúderdarabok ellen pedig jó védekezés az erős alápúderezés :)

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Hát a körömlakkokat gyűjtöm, az biztos. Smink cuccokat meg annyira nem, de azért van jó pár belőlük. Szeretek újdonságokat kipróbálni, emellett vannak még hiányosságaim, amiket szépen lassan pótolok.

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Eddig egyszer került rám néhány tincses műszempilla a sminksuliban, mert kellett a sminkhez. Hát, hogy őszinte legyek nem lett a kedvencem, nehéz és olyan mű érzés. Persze pozitív oldala az, hogy szép hosszú pilláim lettek :)


11. Teljes arcsminket készítesz mindennap?
Ez a kérdés nekem olyan idétlenül hangzik, de mindegy. Igen, mindennap használok bb krémet (vagy alapozót), szempillaspirált és rúzst vagy szájfényt. Szemhéjpúder csak akkor kerül rám, amikor nem rohanok, a pirosítóval pedig még mindig barátkozom.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy, ha a családoddal vagy?
Legtöbbször nincs, a kivéve, ha kimozdulunk valahova, vagy távoli rokonok jönnek, akik előtt szebbnek kell mutatkozni.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Ha boltba ugrok le persze, simán, de azért suliba nem szívesen mennék smink nélkül.

14. Mennyi ,,high-end" terméked van?
Sok, de csak azért, mert anyu régebben az egyik magasabb árkategóriás parfümériában dolgozott és így kaptunk jó pár ,,high-end" terméket.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Legtöbbször igen, de ez mindig módosulhat.


16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Tekintve, hogy gimibe járok szinte soha, mindennap a sulis tatyómat hordom. Viszont, ha hétvégén megyek császkálni, akkor a hangulatom alapján döntök.

17.  Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Átlagos sulis napon 5:40-kor kelek, ha nulladik órám van, akkor 5:10-kor. Hétvégén is 7-8 felé már ébren vagyok, nyáron viszont 10 körül. Lefeküdni olyan fél 11 körül szoktam, ha fáradt vagyok akkor 10-fél 10. Hétvégén éjfélkor is és nyáron meg változó.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Ritkán. Ezen változtatnom kellene, de most nincs rá erőm. Majd a jövőben igyekszem, viszont most hajtás van a suliban, két hét és érettségi :/

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Bal :D Viszont labdát kezelni és ollóval vágni csak a jobbal tudok.

20. Milyen magas vagy?
172 centi.


21. Beszélsz idegen nyelveket?
Elvileg tudok németül, emellett angolul egész jól beszélek és néhány kifejezést tudok japánul, illetve koreaiul, de azt nem mondanám olyan nagy tudásnak :)

22. Vannak háziállataid?
Összesen 10 (ha nem számoljuk a bátyámat). Öt macska, egy kutya, egy nyúl, egy papagáj, egy csincsilla és egy mókus xD  Szeretem az állatfarmunkat, mindig van kit dajkálni ^-^

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Mindennap, igazi függő vagyok.

24. Olvasol kommenteket a blogokon?
A sajátomon mindig, és mindegyikre válaszolok is, még ha az csak egy mosolygós fejet jelent, egyszerűen muszáj odaírnom. Mások blogján akkor szoktam, ha érdekel a téma, a többiek véleménye, vagy ha sok időm van.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Szinte soha, inkább fejben jegyzem meg, aztán vagy beugrik, vagy nem.


26. Hogy jött a blogod neve?
Irodalom fakton ültem és bambultam ki a fejemből, amikor beugrott, hogy napfény és csillogás :D Igazi malibui barbie szöveg, de nekem megtetszett.

27. Milyen kamerát használsz?
Nikon coolpix l810, imádom *-*

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
A házat soha (tekintve, hogy még a szüleimmel élek és bátyám szobájába semmi pénzért nem mennék be). A szobámat kellene pucolnom, viszont azt nagyon ritkán szoktam. Rossz tulajdonságom, de ezen a téren lusta vagyok. Két-három havonta szoktam rávenni magam, vagy ha valamelyik barátnőm átjön hozzám.

29. Mi a kedvenc színed?
Fekete, szürke, kék. Szeretem az egyszerű, letisztult dolgokat, viszont mostanában a világos barna, bézs is nagyon megtetszett.

30. Káromkodsz?
Sajnos igen és szinte mindennap előfordul 1-1 b+. Tudom, hogy nem kellene, de ez a magyar nyelv egyik ,,szépsége" :P

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Megyek a sminktanfolyamra modellkedni, amin anya részt vesz. Több órányi egy helyben ücsörgés, nagyon ki tudja készíteni az idegeimet... De persze örülök, hogy ott lehetek és segíthetek anyunak :)

xoxo, Sunny

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy ennyi állatod van :) Nekem is van egy kutyusom, most mégis "irigykedem" :D
    A takarítással én is így vagyok, amit anyukám nem igazán díjaz... :D
    Sok sikert az érettségihez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, van jó pár, néha soknak érzem, de imádnivalóak :D
      Nekem se szokták a szüleim xD
      Köszi ^-^

      Törlés